وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

دانلود VMware ESXi 6.5U2

به همراه Keygen , vCenter Server Windows و VCSA

0 2,288
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه

شرکت VMware Update 2 برای نسخه 6.5 از hypervisor خودش یعنی ESXi رو ارائه داد. ما هم مطابق معمول همیشه این محصول رو مستقیماً از VMware براتون دانلود و بدون هیچگونه دخل و تصرفی و با نام اصلی باهاتون به اشتراک میذاریم.

اگر مایلید تا Release Notes مربوط به این نسخه رو مطالعه کنید می تونید از اینجا این کار رو بکنید. البته توجه کنید که به دلیل تحریم ها در حال حاضر نمی تونید این صفحه رو با آی پی های ایران مشاهده کنید.

مثل همیشه هم فایل Installer که در قالب یه فایل ISO ارائه میشه در اختیارتون قرار داده میشه و هم فایل Offline Bundle که در قالب یه فایل ZIP در اختیارتون قرار می گیره و بهتون اجازه میده تا ESXi خودتون رو با حداقل downtime به نسخه جدید Upgrade کنید. قبلاً راجع به Offline Bundle و نحوه استفاده از اون زیاد صحبت کردم بنابراین اون حرفا رو تکرار نمی کنم و اگر کسی نحوه استفاده ازش رو نمی دونه می تونه به پست های قبلی من در این مورد مراجعه کنه.

عین همیشه SHA1 و MD5 هم برای اون دسته از عزیزانی که مایل هستن تا از صحت و سقم فایل دریافتی خودشون مطمئن بشن ارائه میشه.

برای سریال هم می تونید از همون Keygen قبلی استفاده کنید که من برای راحتی شما از پست های قبلی کپی ش کردم و در انتهای همین پست قرارش دادم.

نسخه های Customize شده شرکت های HPE و Dell هم به زودی به انتهای همین پست اضافه میشه.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  Splunk Enterprise 7.2.4 x64

دقت کنید که اگر ESXi خودتون رو به 6.5U2 ارتقا بدید، در حال حاضر نمی تونید از esx6.5U2 به  ESX6.7 آپگرید کنید و باید منتظر بمونید تا VMware این مورد رو رو با ارائه یه نسخه جدید از 6.7 حل کنه.

امیدوارم این پست بتونه برای دوستان و همکاران گرامی مفید واقع بشه.

این پست بازنشری از پست محمد عزیز در دیجی بوی هست که با لینک‎های دانلود پرسرعت میرور رسانگار در ایران آپدیت شده.

1.7/5 (11 رای)
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید