وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

میرور پرسرعت دایرکت ادمین در ایران

میرور اصلی DirectAdmin در ایران توسط رسانگار هاست می شود

1 266
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه

همانطور که اطلاع دارید هر روز تعداد بیشتری از سرویس دهندگان اصلی زیرساختهای اینترنت جهان مانند گوگل ، آمازون و…. دسترسی ایرانیان به سرویسها را محدود می کنند ، در همین راستا و برای ایجاد امکان دسترسی مستقیم و سریع ایرانیان به سرویس های مختلف میرورهای مختلف بصورت رسمی از برخی از این سریس ودهندگان در ایران توسط رسانگار ایجاد شده است  ،یکی از این میرور ها مربوط به دایرکت ادمین است که از حدود دو سال و نیم پیش توسط رسانگار در ایران راه اندازی شده است ، رسانگار به عنوان نماینده فروش لایسنس دایرکت ادمین این میرور پرسرعت را در کنار میرور سنت او اس یا میرور اوبونتو ایران رسانگار برای همه کاربران ایرانی ( چه لایسنس را از رسانگار تهیه کرده باشند چه از دیگر همکاران ما ) اکیدا توصیه میکند تا پروسه نصب و آپدیت آن بدون اختلال باشد

میزبانی یکی از Mirror های اصلی دایرکت ادمین توسط رسانگار در مرکز داده زیرساخت ایران روی سرور  اختصاصی ایران رسانگار انجام می‎شود.
این میرور دایرکت ادمین  هر ۶ ساعت یکبار با سرور اصلی دایرکت ادمین هماهنگ می شود شما هموطن عزیز میتوانید برای افزایش سرعت custombuild و نصب دایرکت ادمین از مخزن دایرکت ادمین رسانگار بر روی سرور ایران استفاده کنید.

این mirror با آدرس http://files28.directadmin.com در بستر انتقال گیگابیتی فیبرنوری به شبکه ملی ایران (اینترانت) و اینترنت متصل است.
کافیست فایل زیر را در دایرکت ادمین با ویرایشگر فایل باز کرده و مقدار downloadserver را به files28.directadmin.com تغییر دهید.

/usr/local/directadmin/custombuild/options.conf

دقت کنید مشتریان رسانگار و یا کاربرانی که نصب دایرکت ادمین آنها توسط رسانگار انجام شده است  نیاز به تغییری ندارند و به صورت پیشفرض mirror رسانگار روی سرور های آنها تنظیم است سایر افراد به راحتی میتوانند از این امکان رایگان استفاده کنند.
همچنین توجه داشته باشید در صورتی که در زمان نصب از انتخاب خودکار میرور دایرکت ادمین استفاده کنید در اغلب موارد به دلیل سرعت بسیار زیاد میرور رسانگار ، با پیامی مانند تصویر زیر این سرور به عنوان تامین کننده بسته های نصبی انتخاب می شود .

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش اسکین جدید Evolution دایرکت ادمین

میرور پرسرعت دایرکت ادمین در ایران

5/5 (5 رای)
1 دیدگاه
  1. آواتار کاربر
    کاربر می‎گوید

    برخی پکیج ها هنوز بروز نشده مانند
    php-8.1.19

دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید