وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

لایسنس ارزان سی پنل می‎خواهید؟ این پست را حتما بخوانید

چرا لایسنس سی پنل اشتراکی نخریم و چطور لایسنس اصلی سی‎پنل خریداری کنیم .

0 573
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه

لایسنس سی پنل ارزان یکی از موضوعاتی است که کاربران از ما راجع به آن سوال می پرسند چون برخی از شرکتهای سرویس دهنده لایسنس سی پنل را با قیمت های ارزان قیمت ارائه می کنند و به همین سبب، بسیاری از کاربران رسانگار نیز این قیمت‎ها را مشاهده می کنند نیز از ما راجع به این لایسنس ها سوال می کنندو وقتی به سوابق گفتگوی های آنلاین کاربران در رسانگار مراجعه می‎کنیم ، می‎بینم که کاربر معمولا از قیمت متفاوت لایسنس می‎پرسند لایسنس سی پنل ارزان قیمت، به روش دور زدن سیستم لایسنس اورجینال ارائه می شود که در ادامه به طور کامل به آن خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

لایسنس سی‎پنل ارزان – چطور ؟

لایسنس سی پنل اصولا از طریق سایت cpanel.com و یا نماینده فروش لایسنس سی پنل مانند رسانگار خریداری می‎شود. اما همانطور که تا الان هم مشاهده کرده اید و شاید تجربه هم کرده باشید برای نرم افزار های مختلفی مانند آنتی ویروس ها و… سیستم های لایسنس وجود داشتند و سیستم کاری به این شکل داشتند که یک سرور لایسنس دار تهیه می شد و آپدیت ها را با کامپیوتر شما به اشتراک می گذاشت. بدین صورت می‎توانستید از لایسنس اشتراکی استفاده کنید و آپدیت ها را داشته باشید.

برای لایسنس سی‎پنل ارزان قیمت و همچنین سایر کنترل پنل ها مانند ( دایرکت ادمین ، لایت اسپید ، پلسک ) نیز از همین روش استفاده می‎شود. توسط این سیستم ها، شما آپدیت ها را از طریق یک سرور دیگر دریافت کنید. این روش مرسوم ترین روش موجود می باشد ولی از لحاظ اهمیت به قوانین کپی رایت جهانی و مساله امنیت اطلاعات شما یا کاربران شما مورد تایید نمی باشد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  لایسنس ارزان دایرکت‎ادمین ؟ این پست را حتما بخوانید

خطرات لایسنس cPanel اشتراکی

نکته مهمی که وجود دارد این است که سرور واسط ممکن است از این طریق دسترسی دائمی به سرور شما، ویروس یا بدافزار و یا حتی Ransomeware را تحت عنوان آپدیت‎های مورد نظر شما روی سرور شما قرار دهد ، چون برای کار کردن چنین سیستمهایی شرکتهای ارائه کننده لایسنس اشتراکی از شما خواهند خواست تا کد یا کدهایی را روی سرور خود اجرا و همچنین تغیراتی روی تنظیمات و فایلهای باینری سی‎پنل ایجاد کنید و با آنها را با فایلهای اصلاح شده جایگزین کنید ، طبیعتا آپلود کدهای مخرب می تواند توسط خود کمپانی هایی مثل سی‎پنل نیز انجام شود ولی با توجه به اینکه سیپنل یک کمپانی چند ملیتی با گستردگی تقریبا بسیار زیاد در استفاده در میان همه سرویس دهندگان است چنین موضوعی بسیار بسیار نادر است .

با توجه به توضیحات فوق  لایسنس سی پنل ارزان که اشتراکی باشد و به وسیله دور زدن سیستم های مرتبط با  لایسنس ها ارائه شود در  رسانگار قابل سفارش نمی‎باشد و دلیل اصلی آن هم این است که ما می‎توانیم لایسنس های اصلی را به شما با قیمت مناسب و ارزان ارائه کنیم و به جهت اعتبار بالای برند رسانگار ملزم به رعایت کپی رایت نیز برای امکان تداوم همکاری با ارائه کنندگان لایسنس داریم ، 

این مطلب، صرفا جهت اطلاع رسانی روش کار به شما کاربران گرامی بوده است چراکه یکی از سوالاتی است که بسیار برای ما توسط شما کاربران عزیز مطرح می گردد.

چطور از اعتبار لایسنس سی‎پنل مطمئن شوید؟

اگر لایسنس cPanel را تهیه فرموده اید و می‎خواهید از اصالت آن اطمینان حاصل کنید به لینک زیر در سایت سی پنل  مراجعه کنید و آدرس IP خود را وارد کنید ،

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش نحوه بروزرسانی لایسنس سی پنل و رفع خطای License File

در صورتی که لایسنس شما معتبر باشد در پائین صفحه اطلاعات لایسنس در کادری به رنگ سبزرنگ نمایش داده شده خواهد شد که در آن اطلاعاتی در خصوص صادر کننده لایسنس و تاریخ فعال سازی و آن را مشاهده خواهید کرد ، همچنین اگر لایسنسهای دیگری که توسط سی پنل ارائه می‎شود مانند لایسنس کلودلینوکس در همین صفحه نمایش داده می‎شود

تائید اعتبار لایسنس cPanel

سخن نهایی

امیداورم با توجه به این موضوع مهم خود ریسک بالای این کار را در نظر بگیرید و برای خرید لایسنس سی پنل اورجینال اقدام کنید ، ما در رسانگار لایسنس سی پنل را با بهترین قیمت بصورت اورجینال ارائه می‎ کنیم ، همچنین اگر میخواهید برای سرور اختصاصی ایران ، یا سرور مجازی ایران خود کنترل پنلی نصب کنید ، خرید لایسنس دایرکت ادمین را با قابلیتها و سرعت عالی و همچنین قیمت به مراتب ارزانتر به شما پیشنهاد می‎کنیم.

1.4/5 (20 رای)
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید