وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

لایسنس ارزان دایرکت‎ادمین ؟ این پست را حتما بخوانید

چرا لایسنس دایرکت ادمین اشتراکی نخریم و چطور لایسنس اصلی دایرکت ادمین خریداری کنیم .

0 389
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه

لایسنس دایرکت ادمین ارزان یکی از موضوعاتی است که کاربران از ما راجع به آن سوال می پرسند چون برخی از شرکتهای سرویس‎دهنده لایسنس دایرکت ادمین را با قیمت های ارزان قیمت ارائه می کنند و به همین سبب، بسیاری از کاربران رسانگار نیز این قیمت‎ها را مشاهده می‎کنند نیز از ما راجع به این لایسنس ها سوال می کنند و وقتی به سوابق گفتگوی های آنلاین کاربران در رسانگار مراجعه می‎کنیم ، می‎بینم که کاربر معمولا از قیمت متفاوت لایسنس می‎پرسند لایسنس دایرکت ادمین ارزان قیمت، به روش دور زدن سیستم لایسنس اورجینال ارائه می شود که در ادامه به طور کامل به آن خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

لایسنس دایرکت‎ادمین ارزان – چطور ؟

لایسنس دایرکت ادمین اصولا از طریق سایت directadmin.com و یا نماینده فروش لایسنس دایرکت ادمین مانند رسانگار خریداری می‎شود. اما همانطور که تا الان هم مشاهده کرده‎اید و شاید تجربه هم کرده باشید برای نرم افزارهای مختلفی مانند آنتی ویروس ها و… سیستم‎های لایسنس وجود داشتند و سیستم کاری به این شکل داشتند که یک سرور لایسنس دار تهیه می شد و آپدیت ها را با کامپیوتر شما به اشتراک می‎گذاشت. بدین صورت می‎توانستید از لایسنس اشتراکی استفاده کنید و آپدیت ها را داشته باشید.

برای لایسنس دایرکت‎ادمین ارزان قیمت و همچنین سایر کنترل پنل ها مانند ( سی‎پنل ، لایت اسپید ، پلسک ) نیز از همین روش استفاده می‎شود. توسط این سیستم ها، شما آپدیت ها را از طریق یک سرور دیگر دریافت کنید. این روش مرسوم ترین روش موجود می باشد ولی از لحاظ اهمیت به قوانین کپی رایت جهانی و مساله امنیت اطلاعات شما یا کاربران شما مورد تایید نمی باشد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش اسکین جدید Evolution دایرکت ادمین

لایسنس DirectAdmin اشتراکی، آیا خطرناک است ؟

نکته مهمی که وجود دارد این است که سرور واسط ممکن است از این طریق دسترسی دائمی به سرور شما، ویروس یا بدافزار و یا حتی Ransomeware را تحت عنوان آپدیت‎های مورد نظر شما روی سرور شما قرار دهد ، چون برای کار کردن چنین سیستمهایی شرکتهای ارائه کننده لایسنس اشتراکی از شما خواهند خواست تا کد یا کدهایی را روی سرور خود اجرا و همچنین تغیراتی روی تنظیمات و فایلهای باینری دایرکت ادمین ایجاد کنید و با آنها را با فایلهای اصلاح شده جایگزین کنید ، طبیعتا آپلود کدهای مخرب می تواند توسط خود کمپانی هایی مثل دایرکت ادمین نیز انجام شود ولی با توجه به اینکه دایرکت ادمین به شکل گسترده و حرفه ای توسط شرکتهای مختلف هاستینگ ارائه می شود و یک پنل تجاری است که در سطح گسترده در میان سرویس دهندگان و کاربران استفاده می‎شود چنین موضوعی بسیار بسیار بعید خواهد بود .

با توجه به توضیحات فوق  لایسنس دایرکت ادمین ارزان که اشتراکی باشد و به وسیله دور زدن سیستم های مرتبط با  لایسنس ها ارائه شود در  رسانگار قابل سفارش نمی‎باشد و دلیل اصلی آن هم این است که ما می‎توانیم لایسنس های اصلی را به شما با قیمت مناسب و ارزان ارائه کنیم و به جهت اعتبار بالای برند رسانگار ملزم به رعایت کپی رایت نیز برای امکان تداوم همکاری با ارائه کنندگان لایسنس داریم ، 

این مطلب، صرفا جهت اطلاع رسانی روش کار به شما کاربران گرامی بوده است چراکه یکی از سوالاتی است که بسیار برای ما توسط شما کاربران عزیز مطرح می گردد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش نصب MySQL 5.7 و MariaDB 10.3 روی DirectAdmin

چطور از اعتبار لایسنس دایرکت ادمین مطمئن شوید؟

اگر لایسنس DirectAdmin را تهیه فرموده اید و می‎خواهید از اصالت آن اطمینان حاصل کنید به لینک زیر در سایت دایرکت‏ ادمین مراجعه کنید و آدرس IP خود را وارد کنید.
در صورتی که لایسنس شما معتبر باشد در پائین صفحه اطلاعات لایسنس در در جدول زیر نمایش داده شده و عبارت no error در Details نمایش داده می‎شود

تائید اعتبار لایسنس DirectAdmin

سخن نهایی

امیداورم با توجه به این موضوع مهم خود ریسک بالای این کار را در نظر بگیرید و برای خرید لایسنس دایرکت ادمین اورجینال اقدام کنید ، ما در رسانگار لایسنس دایرکت ادمین را با بهترین قیمت بصورت اورجینال ارائه می‎ کنیم ، همچنین اگر می‎خواهید برای سرور اختصاصی ایران ، یا سرور مجازی ایران خود کنترل پنلی نصب کنید ، لایسنس دایرکت ادمین را با قابلیتها و سرعت عالی و همچنین قیمت ارزان به شما پیشنهاد می‎کنیم.

4.8/5 (10 رای)
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید