وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

افزودن گفتگوی آنلاین به وردپرس (‌معرفی پلاگین)

چطور به وردپرس امکان گفتگوی آنلاین با کاربران ( CHAT ) را اضافه کنیم

0 512
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه

واگر شما یک وب سایت یا یک فروشگاه آنلاین با وردپرس دارید که به واسطه آن با مخاطبان ارتباط برقرار می کنید، احتمالا نیاز به گفتگوی آنلاین در راستای خدمات خود دارید تا مشتریان خود را حفظ کنید
خوشبختانه، ابزارهای متعددی وجود دارد که می توانید از آنها به آسانی برای اضافه کردن گفتگوی آنلاین دریک سایت وردپرسی استفاده کنید. در مقاله امروز  قصد داریم در مورد نحوه اضافه کردن گفتگوی آنلاین و چند سیستم و پلاگین وردپرسی برای گفتگوی آنلاین صحبت کنیم.

چرا به گفتگوی آنلاین در سایت نیاز داریم؟

اگر شما در حال اجرای یک وب سایت هستید که شامل فروش محصولات یا خدمات می شود، شما باید پشتیبانی برای مشتریان خود قرار دهید. راه های بسیاری وجود دارد که می توانی دبا هر مشتری در ارتباط با مسائل مربوط به آن ها ارتباط برقرار کنید. شما می توانید از طریق پرسش در ایمیل، با استفاده از سیستم ارسال تیکت، و حتی از طریق گفتگوی آنلاین بامشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
همه این روش ها معتبر هستند با این حال، یک گفتگوی آنلاین در سایت وردپرسی شما،مجموعه ای از مزایایی را ارائه می دهد که روش های دیگر ارائه نمی دهند، مانند:

زمان پاسخ سریعتر

می توانید درخواست های پشتیبانی را ، تا زمانی که در دسترس هستید، تقریبا بلافاصله مدیریت کنید. گفتگوی آنلاین میتواند یک راهکار ارتباطی مناسب برای بسیاری از  از وب سایت ها باشد. در اکثر موارد، بیشتر وب سایت های تجارت الکترونیک و خدماتی، از گفتگوی آنلاین وردپرس بهره مند هستند که نیاز دارند پاسخگویی سریع به مشتری داشته باشند.

یک وب سایت حرفه ای تر

مشتریان و بازدیدکنندگان دوست دارند افرادی که آمادگی کمک به آنها را دارند ببینند و از آنها انتظار دارند تا به سوالات انها به  درستی پاسخ دهند. این میتواند به معنی یک برند و وب سایت حرفه ای باشد

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش مهاجرت Squarespace به وردپرس: آموزش گام به گام

پشتیبانی بهتر کاربر

در بعضی موارد، افراد تیکت و ایمیل های پشتیبانی را استفاده نمیکنند زیرا مراحل انجام کار برای آنها وقت گیراست. و گفتگوی آنلاین ساده تر است و شخصی که با آن صحبت میکنند میتواند جامع ترآنها را راهنمایی کند. البته این که پشتیبانی کاربران را به دلایل مختلف صرفا از طریق تیکت انجام دهید یک انتخاب خوب است اما در گفتگوی آنلاین میتوانید به آنها بگوئید که تیکت ارسال کنند و مطمئن باشند که پاسخ سریع و مناسب از طریق تیکت دریافت خواهند کرد

رضایت و درگیری با برند بیشتر با گفتگوی آنلاین

با در نظر گرفتن موارد فوق در نهایت کاربر احساس رضایت بیشتر در تعامل و استفاده از وب سایت شما خواهد داشت و این برای کسب و کار خوب است !

پلاگینهای محبوب وردپرس برای گفتگوی آنلاین

ساده ترین راه برای اضافه کردن چت زنده به وردپرس با استفاده از یک افزونه است. دراین بخش، به شما چند پلاگین محبوب وردپرس را معرفی خواهیم کرد:

WP Live Chat Support

اگر شما به دنبال یک پلاگین چت زنده وردپرس  پهستید که فوق العاده ساده باشد برای شروع استفاده ازپلاگین”. WP Live Chat Support ” را توصیه میکنیم. این افزونه به محض فعال شدن ، گفتگوی آنلاین را در وب سایت فعال می کند، البته گزینه های زیادی برای سفارشی سازی این پلاگین وجود دارد.

به عنوان مثال، شما می توانید رنگ پنجره گفتگوی آنلاین خود را تغییر دهید، و همچنین پیامی برای پیام اتوماتیک که کاربران هنگام بازدید از یک چت جدید باز می کنند، تعریف کنید.

به طور کلی این پلاگین،یک گزینه فوق العاده برای عملیات های کوچک و متوسط است.یکی از مشکلات این پلاگین،پشتیبانی از یک حساب کاربری وردپرس است یعنی در لحظه فقط یک کاربر پشتیبان میتواند با کاربران چت کند و امکان تعریف چند کاربر پشتیبان را ندارد.

اگر شما هر روز باید به بسیاری از درخواست های پشتیبانی پاسخ دهید ممکن است به انتخاب پلاگین دیگری فکر کنید.

شما هرکدام از پلاگین هارا که انتخاب کنید و این مشکلات را در به روز رسانی پلاگین برطرف کند، میتوانید ارتقا دهید و از به روز رسانی های انجام شده استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش رفع «به طور خلاصه در دسترس نیست برای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده. در یک دقیقه دوباره بررسی کنید.» خطا در وردپرس

ویژگی های کلیدی پلاگین WP Live Chat Support

  • فعال سازی ساده
  • گفتگو با چندین کاربر دریک زمان
  • امکان سفارشی سازی محیط گفتگو
  • امکان رونوشت از گفتگوی انجام شده
  • این پلاگین یک نسخه رایگان و یک نسخه حرفه ای دارد.که نسخه حرفه ای باید خریداری شود.

Live Chat by Formilla

پلاگین Live Chat by Formilla یکی دیگراز گزینه های پلاگین خوب است این پلاگین شما را قادر می سازد به صورت خودکار گفتگوی آنلاین به صفحات خود اضافه کنید و یا از ویجت ها برای کنترل بیشتر استفاده کنید. همچنین شما می توانید بر فعالیت کاربر از طریق کنترل پنل پلاگین، نظارت کنید و با هرکاربری که میخواهید، گفتگو را شروع کنید.

به طور کلی، این افزونه قابلیت بسیار زیادی دارد و یک رابط کاربری شیک دارد. برای استفاده از این افزونه باید در سایت Formilla ثبت نام کنید.

ویژگی های کلیدی پلاگین Live Chat by Formilla

  • پنجره گفتگوی آنلاین قابلت نظیم
  • استفاده از ویجت برای پیکربندی گفتگوی آنلاین
  • پیکربندی پنجره های گفتگو برای راه اندازی به صورت خودکار پس از یک دوره خاص از زمان
  • آمار بازدیدکنندگان براساس کشور را نمایش میدهد
  • این پلاگین یک نسخه رایگان و یک نسخه حرفه ای دارد.که نسخه حرفه ای باید خریداری شود.

Click to Chat for WhatsApp Chat

WhatsApp در برخی از نقاط جهان بسیار محبوب است و بسیاری از کاربران شما احتمالا با WhatsApp  آشنا هستند. استفاده از این پلاگین برای راحتی کاربران شما توصیه میشود.

ویژگی های کلیدی Click to Chat for WhatsApp Chat

  • کاربران را قادر می سازد تا از وب سایت WhatsApp چت را با شما باز کنند.
  • برای کاربران تلفن همراه و دسکتاپ کار میکند.

 JivoChat Live Chat

JivoChat درواقع یک پلتفرم آنلاین گفتگو است که میتوانید در سایت آن ثبت نام کرده و آن را به هر نوع سایتی خواه ورد پرس یا جوملا باشد و یا یک سایت اختصاصی کد مربوط به براگزاری آن را اضافه کنید و در آن سایت مستقیما پشتیبانی آنلاین ارائه کنید ، اما برای ورد پرس یک‎افزونه ساده و کاربری دارند که زحمت شما را کمتر خواهد کرد و  همه چیز در یک مکان است یعنی پیام های شما وتاریخچه چت را می توان در یک صندوق دریافت مشاهده کرد. همچنین استفاده ازاین افزونه آسان است. یکی از مزیت های کلیدی این افزونه ایجاد پیام های از پیش نوشته شده و ارسال آنها با استفاده از کلید های میانبر است.این افزونه از زمان بارگذاری سریعی برخوردار است.

 

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید