وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

سفارش سرور از WorldStream هلند

0 922
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه

سرور اختصاصی WorldStream.nl

سرورهای اختصاصی WorldStream توسط دیتاسنتر ورلد استریم در کشور هلند ارائه می گردد که یکی از بزرگترین دیتاسنترهای این کشور شمرده می شود. دیتاسنتر WorldStream به منظور استفاده به عنوان هاست اشتراکی و راه اندازی وب سایت با هزینه پایین و ارائه سرور های اختصاصی با قیمت عالی، در حال گسترش و محبوب شدن بین کاربران ایرانی هست. به دلیل قرار گیری این دیتاسنتر در کشور هلند و اتصالات قوی آن، پینگ بسیار خوبی نسبت به کشور ایران دارد و با توجه به پایداری بسیار مناسب این دیتاسنتر جهت استفاده برای هاستینگ گزینه بسیار مناسبی می باشد.

به دلیل عدم امکان سفارش برای کاربران ایرانی و مشکلات موجود در واریز وچه جهت سفارش سرویس های این شرکت رسانگار این امکان را برای مشتریان ایجاد کرده است که در صورت نیاز به سفارش سرور از دیتاسنتر ورلد استریم این وظیفه را به ما واگذار کنند تا متناسب با نیاز های آن ها سرور ها را سفارش داده و در اختیار کاربران قرار دهیم. درخواست کنندگان میتوانند پس از انتخاب سرور مورد نیاز خود در سایت WorldStream اطلاعات مربوطه را به تیم پشتیبانی ما انتقال دهند تا در کمترین زمان ممکن سرویس مورد نظر خریداری شده و در اختیارشان قرار گیرد.

 

آموزش سفارش سرور از دیتاسنتر WorldStream

جهت سفارش سرویس لازم است تا اطلاعات دقیق برای ما ارسال شود تا سرور ها کاملا با مشخصات مدنظر شما تهیه و در اختیارتان قرار گیرند. از این رو جهت سفارش سرویس لطفا مراحل زیر را دنبال کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش راه اندازی VPS و میزبانی یک سایت + استفاده از دستیار هوش مصنوعی برای مدیریت موثر سرور

 

  • وارد سایت WorldStream.nl شوید.
  • از منوی بالای صفحه بر روی گزینه Dedicated Server کلیک کنید و از گزینه های زیر منو Custom dedicated servers را انتخاب کنید.

 

worldstream-homepage

 

در صحفه جدید میتوانید سرور های مختلف برند Dell, Lenovo, HP و سایر سرور های موجود که توسط WorldStream ارائه میشود را مشاهده کنید. با در نظر گرفتن سخت افزار های مخلتف مانند نوع پردازنده مرکزی و حافظه رم سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید.

  • پس از انتخاب بر روی گزینه Customize & Order کلیک کنید.

 

worldstream-dedicated-server-plans

 

در صفحه بعد میتوانید تمامیه مشخصات قابل تغییر سرویس نظیر پردازنده، رم، نوع و ظرفیت هارد دیسک، کارت شبکه، سیستم عامل مورد نیاز جهت نصب، نوع تکنولوژی Raid و سایر مشخصات را انتخاب کنید.

  • پس از بررسی و تغیر مشخصات سرور مورد نظر، از ستون سمت چپ بر روی گزینه Share Config کلیک کنید و لینک ایجاد شده را کپی نمایید.

 

worldstream-dedicated-server

worldstream-dedicated-server

 

لینک کپی شده را در قالب تیکت برای تیم پشتیبانی رسانگار ارسال نمایید تا در اولین فرصت جهت انجام مراحل سفارش با شما در ارتباط باشیم.

ارسال تیکت پشتیبانی

ویژگی های سفارش سرویس های WorldStream در رسانگار

  • پرداخت هزینه سرویس ها به ریال و از سوی مشتری به رسانگار خواهد بود
  • سرویس های مورد نیاز شما توسط ما تهیه و در اختیار شما قرار میگیرد. از این رو تمامیه پشتیبانی ها توسط تیم فنی رسانگار انجام میگیرد.
  • سرویس ها در پنل رسانگار به شما تحویل داده خواهد شد و هیچ ارتباطی میان خریدار و دیتاسنتر ورلد استریم نخواهد بود.
  • پشتیبانی از سرویس ها توسط رسانگار کاملا طبق پلن انتخاب شده در هنگام سفارشی سازی سرور های ورلد استریم (مرحله چهارم) خواهد بود.
  •  
1.1/5 (57 رای)
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید