وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

قوانین کامنت نویسی در وبلاگ رسانگار

از اینکه به وبلاگ رسانگار یا یکی از کانال های اجتماعی ما علاقه مندید متشکریم

. ما بسیار خوشحالیم که اینجا هستید و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم چگونه در گفتگو پیرامون محتوایی که برای شما و کل جامعه انسان‌گرا ایجاد کرده‌ایم، مشارکت خواهید داشت.

بخش نظرات در وبلاگ ما یا کانال های مختلف رسانه های اجتماعی مکانی برای بحث و گفتگوی اندیشمندانه است. قبل از مشارکت در آن بحث، لطفاً مطمئن شوید که خط مشی نظرات ما را به دقت خوانده و درک کرده اید.

خط مشی نظرات ما استاندارد طلایی – معیار اصلی ما برای یک نظر تایید شده، معیاری است که به ارزش افزوده می‌شود. چندین راه برای افزودن ارزش به مکالمه وجود دارد: پرسیدن یک سوال مرتبط، پاسخ به یک سوال، ارائه بینش گسترده، یا توضیح یک نقطه مقابل متفکرانه به روشی محترمانه – فقط چند مورد را نام ببریم.

مدنیت اختیاری نیست

وبلاگ و کانال های اجتماعی رسانگار هایی برای توانمندسازی، بحث های متفکرانه، تشویق و یادگیری هستند. شما می توانید با ما، نویسندگان ما یا سایر نظر دهندگان مخالف باشید، اما لحن آن بحث ها مدنی باقی می ماند یا آن نظرات حذف می شوند. ما حملات شخصی، سخنان تنفرآمیز، زبان بی ادبانه یا هر چیزی را که کارکنان تحریریه ما برای جامعه مضر بدانند تحمل نخواهیم کرد.

تمامی حقوق محفوظ است

ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که هر نظری را که انتخاب می کنیم ویرایش، حذف، انتقال یا علامت گذاری به عنوان هرزنامه کنیم. ما همچنین این حق را برای خود محفوظ می داریم که هر آدرس IP که این خط مشی نظرات را نقض می کند را از نظر دادن، اشتراک یا دسترسی به وبلاگ رسانگار محتوای اجتماعی مسدود کنیم.

مسئولیت رسانگار

هنگام ارسال نظر در وبلاگ یا کانال های اجتماعی ما، مسئولیت کامل آن را بر عهده می گیرید. شما موافقت می کنید که رسانگار، همه نویسندگان پست و سایر نظر دهندگان را بی ضرر نگه دارید.

استفاده از نام

همه نظرات باید با نام واقعی یا نام مستعار شما ارسال شوند. اگر از نام شرکت، نام مستعار آشکار یا عبارت پر شده با کلمه کلیدی استفاده می کنید، نظر شما حذف شده و به عنوان هرزنامه علامت گذاری می شود.

ایمیل معتبر مورد نیاز است

آدرس ایمیلی که برای ارسال نظر خود استفاده می کنید باید معتبر باشد. ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و این اطلاعات را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذاریم و آدرس ایمیل شما را در وبلاگ منتشر نمی کنیم. هر آدرس ایمیلی که به نظر ما هرزنامه است باعث می شود نظر شما حذف شود و به عنوان هرزنامه علامت گذاری شود.

شیوه های صحیح پیوند دادن

می توانید یک پیوند غیرقابل ردیابی و بدون نقاب را به صفحه اصلی وب سایت خود در قسمت “وب سایت” بخش نظرات ما قرار دهید. هر پیوندی در فیلد «وب‌سایت» که به‌نظر می‌رسد برای ردیابی کوتاه‌شده، پوشانده شده، اشاره به صفحه محصول/خدمات یا موارد مشکوک باشد، حذف خواهد شد.

پیوند به محصولات یا صفحات فرود مجاز نیست.

با پیوند به وب سایت خود از سیستم خارج نشوید. لینک های خود تبلیغاتی را به اشتراک نگذارید. در همه این موارد، شما در معرض خطر حذف کل نظر و علامت گذاری به عنوان هرزنامه هستید. دسترسی کسانی که تخلفات را تکرار کنند مسدود خواهد شد.

Gravatar یا تصویر پروفایل (نمایه)

– اگر می خواهید عکس شما در کنار نظر شما ظاهر شود، باید یک حساب کاربری Gravatar ایجاد کنید و از آن آدرس ایمیل هنگام گذاشتن نظر در وبلاگ ما استفاده کنید. این فرآیند ساده است و حداکثر 1-2 دقیقه طول می کشد.

زبان

ما محتوا را به زبان فارسی (Persian) ایجاد و منتشر می کنیم. اگر شما یک شخص غیر فارسی زبان هستید که می توانید محتوای ما را بفهمید و از آن ارزش کسب کنید، خوشحال می شویم. با این حال، ما برای بررسیها نظرات در چندین زبان تبهر نداریم نیستیم، بنابراین لطفا نظرات خود را به زبان فارسی و در صورت عدم امکان انگلیسی بگذارید. هر نظری که مدیران ما قادر به درک آن نباشند حذف خواهد شد.

این شامل نظرات نوشته شده به زبان انگلیسی با املا و دستور زبان ضعیف است.

هرزنامه

این کار را نکنید. اگر این کار را انجام دهید، نظرات شما حذف می شود، به عنوان هرزنامه علامت گذاری می شود و شما مسدود می شوید.

سوالات متداول

چرا نظر من در وبلاگ رسانگار نمایش داده نمی شود؟

اگر از خط مشی فوق پیروی کرده اید و نظر شما هنوز نشان داده نمی شود، از شما می خواهیم که صبور باشید. به احتمال زیاد نظر شما هنوز نمایش داده نشده است زیرا ناظر فرصتی برای خواندن آن و علامت گذاری تایید آن نداشته است.