وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

“بازاریابی ناب” چیست؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


در حالی که به احتمال زیاد اصطلاح “بازاریابی ناب” را در دنیای استارتاپ ها می شنوید، هر کمپین بازاریابی بودجه ای دارد مهم نیست که برای شرکت عظیمی مانند گوگل بازاریابی می کنید یا خدمات خود را برای پیتزا فروشی محلی تبلیغ می کنید. .

اصطلاح بازاریابی ناب فقط راهی جذاب برای گفتن ارزان، مقرون به صرفه نیست، روی بودجه، عملی و ممکن است.

در اصل، بازاریابی ناب به معنای اتخاذ رویکردی مبتنی بر داده برای استراتژی بازاریابی شماست. تمرکز می کند روی تکرار، آزمایش و اندازه گیری نتایج. بازاریابی ناب به بهینه سازی بازاریابی کمک می کند process برای جلوگیری از اشتباهات پرهزینه و غیر ضروری

بازاریابی ناب متکی است روی بهبود مستمر، بازخورد مشتری (معمولاً در دسته های کوچکتر) و یک تیم بازاریابی انعطاف پذیر.

هنگامی که برای یک شرکت کوچک کار می کنید، تصمیم گیری در مورد آنچه ممکن است – از نظر مالی – تا حد زیادی بر مسیری که در استراتژی های بازاریابی خود می گیرید تأثیر می گذارد.

صاحبان مشاغل کوچک متکی هستند روی یک استراتژی بازاریابی ناب برای افزایش بودجه بازاریابی و تقویت تلاش های بازاریابی آنها. آنها گردش کارها و چارچوب های بازاریابی را برای دریافت سریعتر نتایج بهتر پیاده سازی می کنند.

آیا راهی برای زنده کردن ایده های بازاریابی با رویکرد ناب وجود دارد؟ کاملا! برای تولید ایده های تاثیرگذار به بودجه زیادی نیاز ندارید. شما نیاز به یک process که تست کرده اید و می دانید کار می کند.

کسب و کارهای کوچک هر روز با منابع محدود جادو می کنند.

این مقاله را بررسی کنید روی سئوی DIY، 10 استراتژی که قبل از استخدام باید در ذهن داشته باشید!

3 اصل هر چارچوب بازاریابی ناب:

1. تفکر ناب:

این با رهبری تیم شروع می شود و به بقیه تیم بازاریابی گسترش می یابد. شما می خواهید اصول اصلی مانند 80/20، تاثیر بر همه چیز و یک فلسفه ناب را القا کنید. اگر نتوانید آن را اندازه گیری کنید، نمی توانید آن را بهبود ببخشید. سازمان های ناب متکی هستند روی داده ها.

اکثریت قریب به اتفاق بازاریابان با کوله بار ترفندهای خود همراه می کنند. آنها تمایل دارند بدانند چگونه با اندک کارها را انجام دهند که این یک مهارت ارزشمند در یک محیط راه اندازی راه انداز است. process باید مبتنی باشد روی اصول ناب: آن را دریابید. خلاق باش. از آنچه دارید استفاده کنید. این اتفاق بیفتد. بانک را نشکن

2. ابتکارات بازاریابی خلاق:

یک سازمان ناب ارزش انعطاف پذیر ماندن را درک می کند. یکی از تفاوت‌های اصلی بین بازاریابی سنتی و روش‌شناسی ناب این است که کمپین‌های بازاریابی مرسوم با این ایده شروع می‌شوند و از یک روش طولانی پیروی می‌کنند. process و در پایان نتایج را اندازه گیری کنید.

متدولوژی استارتاپ ناب بیشتر متمایل است روی بینش در طول کمپین با فرصتی برای تعدیل در اواسط کمپین در صورتی که در نهایت موفقیت کمپین را افزایش دهد. جنبش استارتاپ ناب نیازی به ایده های کامل ندارد، بلکه به بازاریاب های ناب نیاز دارد که می دانند چگونه بر اساس سریع تنظیم شوند. روی بینش مشتری.

3. کارایی فرآیند:

بازاریابی چابک امکان تغییر برنامه ها را با استفاده از ابزارهای اندازه گیری فراهم می کند تا به راه حل بهینه منجر شود. یک کارآمد process به این معنی است که محصول را در اسرع وقت در معرض دید قرار دهید تا بازخوردها را بررسی کنید، ضایعات را حذف کنید و در صورت لزوم در جهت درست تغییر دهید.

کسب‌وکارهای کوچک نمی‌توانند کمپین‌های بازاریابی پرهزینه‌ای را که ارائه نمی‌دهند، بپردازند. این ممکن است به جلسات وضعیت مکرر نیاز داشته باشد، اما اگر ROI را افزایش دهد، ارزشش را دارد، درست است؟

استراتژی بازاریابی ناب

مزایای بازاریابی ناب چیست؟ process?

پیام های بازاریابی متناسب با مشتری:

از آنجایی که بازاریابی ناب به شدت متکی است روی بینش مشتری نه تنها در ابتدا یا انتهای کمپین، بلکه در طی، پیام های بازاریابی متناسب با نیازهای مشتری، خواننده یا مخاطب هدف تنظیم می شود.

استارت آپ های ناب کمتر حدس می زنند و بیشتر اندازه گیری می کنند:

یکی از عناصر کلیدی در کل این فلسفه، اندازه‌گیری داده‌ها است. از تجزیه و تحلیل اپلیکیشن برای سنجش رفتارها و یادگیری مداوم استفاده کنید. وقتی لاغر می شوید کور تیراندازی نمی کنید. تیم های بازاریابی که از یک رویکرد ناب پیروی می کنند، تصمیمات مبتنی بر داده را می گیرند.

حداکثر تأثیر در استارتاپ ناب شما:

بسته به روی در جایگاه یا بخش خود، ممکن است کانال بازاریابی خود را داشته باشید. کسب‌وکارهای کوچکی که از استراتژی ناب استفاده می‌کنند، مدیر بازاریابی خود را تشویق می‌کنند تا ایده‌های خود را در دسته‌های کوچک آزمایش کند تا ببیند کدامیک بهترین نتایج را به همراه دارد.

به جای اینکه کل بودجه خود را صرف کنید روی یک کانال بازاریابی، روی پلتفرم‌های مختلف آزمایش می‌کنید، ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارد و سپس انرژی و منابع تیم خود را سرمایه‌گذاری می‌کنید. روی فعالیت های ارزش افزوده

مایلید در مورد آنچه که یک مدیر محتوا می‌تواند برای بهبود دیده شدن محصولات و خدماتتان انجام دهد، بیشتر بدانید؟ این مقاله را بررسی کنید!

یک استراتژی بازاریابی ناب با این 3 چیز ایجاد کنید:

  1. ردیابی چرخه حیات: بخش کلیدی این است که درک کنید چقدر طول می کشد تا از ایده به داده ها برسیم تا بتوانید از تنگناها جلوگیری کنید.
  2. آواتارها و شخصیت های مشتری: اگر نمی‌دانید با چه کسی صحبت می‌کنید، با مراحل غیرضروری مانند ارتباطات بیهوده مواجه می‌شوید که مخاطبان شما را آزار می‌دهد در مقابل آنها را وارد می‌کند و باعث می‌شود که محصولات و خدمات شما را بخواهند.
  3. تغییر متن: این آخرین راه برای گفتن “pivot” یا “است process از توقف این process که به نفع یک جدید با نتیجه بالقوه بهتر ناقص است. اگر مقالات وبلاگ شما در حال شکستن هستند، متن را تغییر دهید. اگر توسعه محصول شما process همچنان با همان مشکلات، سوئیچ زمینه مواجه می شود.

نتیجه:

تاکتیک های بازاریابی ناب از اتلاف وقت شرکت شما جلوگیری می کند. مستاجر اصلی آن انعطاف پذیری، ردیابی داده ها و شکست سریع در تضمین موفقیت یک طرح بازاریابی است.

شما هنوز دروسی را که از یک ابتکار بازاریابی مرسوم می‌دیدید، دریافت می‌کنید، اما در صورت لزوم، سریع‌تر و زمان بیشتری برای چرخش دارید. سریعتر تحویل دهید. در مرحله اولیه کمپین یک دستور کار روشن داشته باشید زیرا ایده های کوچک خود را گرفته اید و آنها را در بازار مربوطه آزمایش کرده اید.

اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید و تمام تخم مرغ های ضرب المثل خود را در یک سبد قرار می دهید، ریسک ها زیاد است، داده ها محدود است و ممکن است خطرات حتی ارزش بازگشت را نداشته باشند.

بسیاری از استارت‌آپ‌ها نتایج بازاریابی بهتری را با این استراتژی می‌بینند، زیرا زمان چرخه کوتاه‌تر است.

داده ها به آنها اجازه می دهد تا هر چیزی را که زود کار نمی کند حذف کنند روی در کمپین و فقط موارد مرتبط را ارائه دهید. اصول بازاریابی ناب به شما این امکان را می دهد که متمرکز بمانید روی آنچه بیشتر از همه مهم است (و بمان روی بودجه!)

همچنین بخوانید:

  • 7 نکته بازاریابی محتوا برای مبتدیان
  • گفتن داستان های برند: 3 دلیل برای به اشتراک گذاشتن داستان برندتان
  • بر بحران کرونا در آژانس سئو غلبه کنید و تیم خود را مشغول نگه دارید

آیا می خواهید گواهی Surfer را دریافت کنید؟

تنها کاری که باید انجام دهید تا امتحان را با 85 درصد یا بالاتر بگذرانید، و وظیفه فعال سازی عملی نوشتن یک پست وبلاگ 1500 کلمه ای را در ویرایشگر محتوای Surfer انجام دهید!

اگر موفق شدید، یک مقام رسمی برای شما ارسال می کنیم گواهی موج سوار که می توانید به اشتراک بگذارید و یک نشان برای لینکدین!



منتشر شده در 1403-03-13 02:58:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید