وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بر بحران کرونا در آژانس سئو غلبه کنید و تیم خود را مشغول نگه دارید

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


با وضعیت ویروسی در سراسر جهان، ما با بزرگترین بحران اقتصادی در تاریخ بازاریابی اینترنتی مواجه هستیم.

اکثر شرکت ها تحت تأثیر قرار گرفتند و کاهش درآمد و تعداد مشتریان خود را گزارش کردند. متأسفانه آژانس های سئو، فریلنسرها و کپی رایترها از این قاعده مستثنی نیستند.

برای بسیاری از تیم های سئو، زمان تصمیم گیری های سخت، بازسازی و اتخاذ فرآیندهای جدید فرا رسیده است. درست مانند بسیاری از کسب‌وکارهای دیگر، ما به این فکر می‌کردیم که چگونه می‌توانیم وضعیت را برای مشتریان خود و کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند، بهبود بخشیم.

حتی در حال حاضر، مردم تمایل به خواندن مطالب ارزشمند دارند. به همین دلیل است که همه مشتریان ما 10 اعتبار NLP اضافی به مدت 2 ماه دریافت می کنند تا محتوای آنها در Google بیشتر دیده شود.

ما همچنین فهرستی راه‌اندازی می‌کنیم که فهرستی از کپی‌نویس‌های SEO آماده ارائه محتوای عالی را فهرست می‌کند. (اگر یک کپی رایتر هستید و منبع جدیدی از مشتریان می خواهید، ثبت نام کنید و در اینجا لیست شوید.)

کمانه ویروس کرونا

(بیش از حد) بسیاری از مشاغل منابع درآمدی خود را از دست دادند و در ماه های آینده زیان را گزارش خواهند کرد. اگر آنها موفق به عبور از پاکسازی شوند. مشتریانی که در صنایع مرتبط با گردشگری، رویدادها، غذا، رفت و آمد، سرگرمی و بسیاری موارد دیگر فعالیت می کنند. روی این لیست تاسف بار

کسانی که کمی شانس بیشتری داشتند “فقط” بخشی از درآمد خود را از دست دادند و با طیفی از اخراج کارمندان روبرو هستند.

مسئله این است که شما نباید موافق باشید روی شکست چون اطرافیان در رنج هستند. آیا کارمندان و مشتریان خود را که تکیه می کنند روی به شما لطف دارید و مطمئن شوید که در تجارت باقی خواهید ماند.

چگونه تاثیر ویروس را به حداقل برسانیم روی خدمات سئوی شما؟

صنایعی که بیشتر تحت تاثیر قرار می‌گیرند، مشتریان سودآور سئو و گوگل ادز هستند. به همین دلیل است که اکثر آژانس ها در حال از دست دادن برجسته ترین مشتریان هستند.

بر اساس تحقیقات جی پی مورگان در سال 2016، “نیمی از کسب و کارهای کوچک دارای یک بافر نقدی به اندازه کافی بزرگ برای پشتیبانی از 27 روز از جریان خروجی معمول خود هستند.” با در نظر گرفتن آنچه اکنون در حال رخ دادن است، واقعاً وحشتناک است.

مشتریان کمتری معمولاً در کارهای کمتری که توسط یک تیم انجام می شود تأثیر می گذارد، از این رو چند گزینه برای غلبه بر مشکل اوقات فراغت وجود دارد:

  • از منابع پدید آمده با ایجاد محتوای بیشتر استفاده کنید،
  • مشتریان جدید را از شعب کمتر آسیب دیده به دست آورید،
  • اخراج برخی از کارمندان،

گفتن اینکه کدام گزینه بهترین است دشوار است، اما حتی در زمان بحران، خلاص شدن از شر هم تیمی های متعهد باید آخرین راه حل باشد.

تکمیل شکاف های زمانی با ایجاد محتوا

وظایف مربوط به بهینه سازی موتورهای جستجو را می توان به دو گروه تقسیم کرد: لینک سازی و روی-page فعالیت های بهینه سازی

در حالی که به دست آوردن بک لینک معمولا از نظر پولی پرهزینه است، وظایف بهینه سازی و تولید محتوا نیاز به سرمایه گذاری زمانی دارد.

لینک بیلدینگ

کسب پیوندها process معمولا به منابع مالی قابل توجهی نیاز دارد. لزوماً به معنای پرداخت مستقیم برای بک لینک نیست، اما حتی تکنیک های کلاه سفید به مقداری بودجه نیاز دارد.

وقتی به فعالیت‌های مربوط به کسب بک لینک نگاه می‌کنید، متوجه خواهید شد:

  • پست مهمان که نیاز به ایجاد روابط وقت گیر دارد،
  • انجام نوعی مطالعات و تحقیقات برای تضمین منحصر به فرد بودن محتوا
  • ایجاد محتوای پیچیده مرتبط با موضوعات پیچیده.

در یک سناریوی معمولی فعالیت های ذکر شده زمانی کار می کنند که به درستی انجام شوند. در حال حاضر، ما با شرایط غیرعادی روبرو هستیم که در آن به نظر می رسد همه تکنیک های لینک بیلدینگ کمتر موثر هستند.

گزینه دیگر مستلزم استفاده از روش های کلاه سیاه است و آن یکی مستلزم پرداخت مستقیم برای دریافت لینک است. صرف بودجه مشتری روی فرآیندهای گران قیمت باعث کاهش حاشیه سود آژانس شما می شود.

بهینه سازی و تولید محتوا

اگر آژانس شما آنها را به برخی از اشخاص ثالث برون سپاری کند، تولید محتوا اغلب هزینه بالایی دارد.

اما اگر تصمیم دارید آن را به صورت داخلی نگه دارید و متخصصان سئوی خود را به جای ایجاد لینک به محتوا اختصاص دهید، می توانید در اینجا مقداری پول پس انداز کنید. این کار تیم شما را مشغول نگه می دارد و حاشیه سود آن خدمات را افزایش می دهد.

در اینجا راهنمای کوتاهی وجود دارد که چگونه محتوا را به بهترین شکل سئو بسازید:

سوال این است: اگر مشتریان فعلی شما علاقه ای به محتوا نداشته باشند چه؟

اول از همه، شما باید آن را درک کنید فروش آن اشکالی ندارد.

به پورتفولیوی مشتریان خود نگاه کنید. شما متوجه خواهید شد که چه نوع شرکت هایی هنوز خوب کار می کنند. در ایجاد کمپین های کم بودجه یا بدون بودجه برای جذب مشتریان از صنایع خاص خلاق باشید.

شاید وقت آن رسیده است که استراتژی وابسته خود را تغییر دهید؟ یا برای ایجاد یا خرید خدمات مربوط به سوله های کمتر آسیب دیده؟

به لینکدین خود بروید. از لیست ایمیل خود استفاده کنید از مشتریان خود برای معرفی بخواهید – شاید آنها دوستانی در همان صنعت داشته باشند که ممکن است از همکاری شما سود ببرند.

نکته این است، هنوز افرادی هستند که به حمایت شما نیاز دارند. انتخاب نکردن فروش به دلیل اینکه «اشکال ندارد» به کسی کمک نمی کند. به خصوص شما و خانواده تان.

شما همچنین می توانید شرکت خود را در فهرست ما برای نویسندگان سئو فهرست کنید و از این طریق منبع جدیدی از سرنخ ها را دریافت کنید. (ما سخت کار می کنیم تا آن را در آوریل راه اندازی کنیم.)

چرا در طول بحران کرونا در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنیم؟

  • مردم زمان بیشتری را در خانه می گذرانند. آنها با بچه های خود، مدرسه خانگی، کار از راه دور، سریال های تلویزیونی و … مشغول گشتن در اینترنت هستند. آنها بیش از هر زمان دیگری به دنبال محتوای آموزشی و سرگرم کننده هستند. این فرصتی برای بدست آوردن یک جفت چشم اضافی است روی محتوای خود را افزایش دهید و لیست ایمیل خود را افزایش دهید.
  • تولید محتوای عالی که در گوگل رتبه بالایی دارد تیم شما را مشغول نگه می دارد و اوقات فراغت خود را به پایان می رساند شکاف ها به طور موثر
  • می توان از حاشیه سود حاصل از تولید محتوا استفاده کرد تسهیل جریان مالی آژانس.

ارزیابی منابع

اگر تصمیم دارید برای فروش و تولید محتوا تلاش بیشتری کنید (یا هر چیز دیگری که فکر می کنید می تواند در حال حاضر یک تابلوی امن باشد)، باید همین الان اقدام کنید.

این کار آسانی نیست که سر خود را خنک نگه دارید و تصمیمات معقول و مبتنی بر داده بگیرید در حالی که سعی می کنید تجارت خود را شناور نگه دارید، اما این کاری است که همه ما در حال حاضر باید انجام دهیم.

صرف نظر از استراتژی اتخاذ شده، به عنوان رهبر تیم، باید منابع کلیدی خود را ارزیابی کنید: حساب بانکی و سبد مشتری.

  • نمونه کار مشتریان – شرط می بندم که در حال حاضر تماس ها و ایمیل های زیادی در مورد بحران فعلی دریافت کرده اید. بررسی لیست مشتریان و تلاش برای ارزیابی اینکه کدام یک از آنها بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند ضروری است. چه تعداد از آنها به طور بالقوه از خدمات سئوی شما در هفته آینده، ماه آینده و سه ماهه آینده استعفا خواهند داد؟ چگونه می توانید به آنها کمک کنید؟
  • پس انداز – احتمالاً مجبور خواهید بود از سرمایه حفظ شده خود استفاده کنید و تحویل هوشمندانه پول مهم است. آنها را فقط در مواردی خرج کنید که هزینه به ادامه فعالیت شرکت شما کمک کند. تا جایی که امکان دارد حقوق تیم را تضمین کنید و به هزینه های خود فکر کنید. برخی از ابزارها خوش دست خواهند بود. دیگران محرک درآمد خواهند بود. برخی از مشاوره‌هایی که روی آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اید ممکن است اکنون فقط یک هزینه اضافی باشد. شاید مجبور شوید به طور کامل از راه دور تغییر دهیدe برای جلوگیری از هزینه های دفتر بیش از حد. واقعیت را بررسی کنید و مطابق با آن عمل کنید.

روابط با مشتریان

در حالی که با مشکلات خود دست و پنجه نرم می کنید، آگاه باشید که مشتریان شما در حال مبارزه با مشکلات و مشکلات خود هستند. طیف بحران آنها را به همان اندازه (و گاهی اوقات حتی بیشتر) از شما تحت تأثیر قرار می دهد. سعی کنید روابط حرفه ای را حفظ کنید، ملایم باشید و درک کنید. بسیاری از مشتریان در مورد ارائه خدمات شما سوال خواهند کرد روی نگه دارید

در مواردی که منطقی است، در موافقت با آن تردید نکنید روی کاهش یا تعلیق بودجه برای بسیاری از مشاغل، صرف بودجه بی معنی است روی بازاریابی در حال حاضر، بنابراین برای سئو نیز.

در صورت امکان، انواع مختلفی از خدمات را پیشنهاد دهید یا استراتژی بازاریابی را تغییر دهید. اگر چنین تغییری در توافق شما منطقی نیست، همکاری خود را قرار دهید روی نگه دارید در همان زمان، تاریخ را برای ارزیابی وضعیت و گفتگوی چند هفته دیگر تعیین کنید. با این نوع رویکرد، بازگشت مجدد و بازیابی مشتری آسان تر خواهد بود.

هر اتفاقی بیفتد، پل ها را نسوزانید. مودب باش. همدل باشید. در ارتباط باشید و از زحمات آنها قدردانی کنید.

خلاصه

من می‌دانم که این می‌تواند زمان سختی برای شما و تیمتان باشد – این یا آن طرف. هر اتفاقی بیفتد، می‌خواهم آن سه نکته اصلی را به خاطر بسپارید:

  • فعلا فروشش مشکلی نداره شما و تیمتان به آن نیاز دارید. کانال های جدید پیدا کنید، بیشتر از همیشه فشار بیاورید و از مشتریان بالقوه خود حمایت کنید.
  • ممکن است لازم باشد مدل کسب و کار خود را تغییر دهید تا شرکت خود را ادامه دهید. با اعضای تیم خود صادق باشید. در صورت لزوم، به ایجاد محتوا به عنوان یک سرویس اصلی بروید.
  • برای مشتریان خود فهمیده باشید. اگر مدتی با آنها کار کرده باشید، می دانید که آنها نیت خوبی دارند. حتی اگر پرداخت ها را به تعویق بیندازند و فعلاً شما را ترک کنند. برای حل این وضعیت با آنها صحبت کنید و در تماس باشید.

نکته آخر: می‌خواهم به شما اطمینان دهم که تیم Surfer بیشتر از همیشه تلاش می‌کند تا داده‌های دقیق‌تر و ویژگی‌های جدید (از جمله گزینه‌های رایگان) را برای تسهیل تلاش‌های شما در اختیار شما قرار دهد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مطمئن شویم ابزار ما محرک درآمد شماست و منبع هزینه‌های غیرضروری نیست.

از حمایت شما و خواندن این مقاله سپاسگزاریم!

بیشتر خواندن:

  • 7 نکته بازاریابی محتوا برای مبتدیان
  • تجزیه و تحلیل رقابتی SEO: راهنمای نهایی
  • “بازاریابی ناب” چیست؟



منتشر شده در 1403-03-13 23:19:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید