وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

4 نکته برای امضای سریعتر پیشنهادات طراحی

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


4 نکته برای امضای سریعتر پیشنهادات طراحی

این مقاله روش ایجاد یک پیشنهاد تجاری فوق العاده را توضیح می دهد که عالی به نظر می رسد و به سرعت امضا می شود. اگرچه ما بر طراحی تمرکز کرده‌ایم، نکات ما برای هر صنعت و نوع کسب‌وکاری اعمال می‌شود.

1. بدانید چه زمانی در مورد خودتان صحبت کنید

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند این است که پیشنهاد خود را با صحبت در مورد خودشان شروع می کنند.

شاید تعجب کنید که بدانید مشتریان بیشترین زمان را برای فصل مقدمه صرف می کنند، بنابراین استفاده درست از آن ضروری است. شما باید لحن مناسبی را با توضیح دادن به مشتریان خود تنظیم کنید که چگونه راه حل شما به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک می کند.

آنها می خواهند مزایای آن را بشنوند و مطمئن باشند که شما بهترین انتخاب برای آنها هستید. اگر پیشنهاد را با صحبت در مورد شرکت خود و ارزش هایی که به آنها اعتقاد دارید شروع کنید، توجه مشتریان خود را از دست خواهید داد.

در بیشتر موارد، مشتریان قبلاً درباره شما تحقیق کرده اند و نکاتی را که در انتشارات روابط عمومی خود بیان می کنید، می دانند.

یک بار شما توضیح دهید process و مقیاس های زمانی، می توانید تیم خود را معرفی کنید و در مورد شرکت صحبت کنید. فقط مطمئن شوید که کوتاه و شیرین باشد.

2. پیشنهاد خود را به 6 بخش تقسیم کنید

ارسال یک -page پیشنهاد فقط مشتریان شما را گیج می کند و آنها را تشویق نمی کند که با آنها تماس بگیرند. بهترین راه برای قالب بندی پروپوزال خود ایجاد شش بخش است.

این باید شامل موارد زیر باشد:

  • معرفی
  • روند
  • مقیاس های زمانی
  • قیمت گذاری
  • مراحل بعدی
  • شرایط و ضوابط

شما باید نشان دهید که اگر با شما کار کنند، آینده آنها چگونه خواهد بود، و تمام مزایا را فهرست کرده و مراحل بعدی را نیز توضیح دهید. شما باید بنویسید که اگر آنها با برخی از بخش‌های پیشنهاد موافق نباشند چه اتفاقی می‌افتد، وقتی به توافق رسیدید چه اتفاقی می‌افتد، چقدر باید بپردازند و موارد دیگر.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  VPS در مقابل VPN: آیا به یک شبکه خصوصی مجازی یا یک سرور خصوصی مجازی نیاز دارید؟

در پیگیری خود شفاف باشید process برای سرعت بخشیدن به کارها

3. از یک برنامه پیشنهادی اختصاصی استفاده کنید

اگر شما فردی هستید که MS Word را راه اندازی می کنید و به بهترین ها امیدوار هستید، احتمالاً پیشنهادات شما مورد توجه زیادی قرار نمی گیرد. دلیلش این است که شما زمان زیادی را صرف اختراع مجدد چرخ می کنید. بهترین نقطه پرش برای استراتژی پیشنهادی شما، انتخاب اپلیکیشن مناسب است. این به شما کمک می کند تا کل را خودکار و سرعت بخشید process.

راه حل های مختلف برای افراد مختلف مناسب است، اما برخی از ویژگی هایی که ممکن است بخواهید عبارتند از:

امضاهای دیجیتال

گزینه امضای دیجیتال به شما کمک می کند تا پیشنهادات خود را سریعتر امضا کنید و پیشنهادات خود را به اسناد الزام آور قانونی تبدیل کنید. این به طور قابل توجهی زمان توافق را کاهش می دهد زیرا مشتریان شما دیگر مجبور نیستند اسناد شما را چاپ کنند، آنها را اسکن کنند و آنها را پس دهند.

روش های پرداخت یکپارچه

پرداخت خود را تسریع کنید process با انتخاب نرم افزار پیشنهادی که دارای گزینه پرداخت است که به مشتریان امکان می دهد به محض موافقت با شرایط و ضوابط شما، پرداخت را انجام دهند. این می تواند زمان دریافت پول را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

یکپارچه سازی ابزار فروش

برای فروش حتی ساده تر process، ابزار پیشنهادی را انتخاب کنید که دارای یکپارچگی بومی با CRM فروش شما و سایر ابزارهای فروش باشد.

تجزیه و تحلیل پیشنهاد

تجزیه و تحلیل پیشنهاد می تواند به شما در پیگیری کمک کند process. آن‌ها نشان می‌دهند که پروپوزال شما چه زمانی باز شده است، در کدام دستگاه، و مشتری چقدر برای هر یک از بخش‌ها وقت گذاشته است.

کتابخانه محتوا

کتابخانه محتوا به شما امکان می دهد هر بخشی از محتوا (متن، تصاویر، فیلم ها، شرایط و ضوابط، جدول قیمت) را برای دسترسی آسان تر در آینده ذخیره کنید—دیگر نیازی به کپی و چسباندن تکه های عظیم متن نیست.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از ویژگی دانلود

یک ویرایشگر آسان برای استفاده

برای اینکه بتوانید هر سندی را با نرم افزار پروپوزال خود ایجاد کنید، باید ویرایشگر آنها بسیار آسان باشد. اگر ویرایشگر به تجربه طراحی نیاز دارد، به دنبال یکی بهتر بگردید.

4. بیایید در مورد قیمت صحبت کنیم

وقتی نوبت به بخش قیمت می‌رسد، دو چیز مهم وجود دارد که باید به آن توجه کنید: نام بخش و قالب قیمت.

نام بخش قیمت گذاری خود را قیمت گذاری، هزینه ها، یا چیزی در همین راستا پیشنهادات شما را ارزان می کند و آن را مانند یک فاکتور معمولی به نظر می رسد. نام بخش را امتحان کنید بازگشت سرمایه یا منسرمایه گذاری. این باعث ایجاد احساسات مثبت در مشتریان شما می شود زیرا اگر آنها به کار با شما به عنوان یک سرمایه گذاری فکر کنند، می دانند که بازگشت سرمایه بخشی از معامله است.

روشی که قیمت‌های خود را قالب‌بندی می‌کنید معامله شما را ایجاد یا شکست نمی‌دهد، اما می‌تواند به شما در سرعت بخشیدن به پیشنهاد کمک کند process. در ابتدا، باید بفهمید که آیا می‌خواهید ساعتی شارژ کنید، بر اساس ارزش پروژه، بر اساس کمیسیون یا چیز دیگری.

هنگامی که به تصمیمی رسیدید، باید قیمت ها را به روشی ساده و کوتاه فرمت کنید. بسیاری از شرکت ها سعی می کنند مشتریان خود را در همان ابتدای روابط تجاری خود به فروش برسانند و پیشنهادات خود را با سه بسته مختلف ایجاد کنند.

ما معتقدیم روش ارائه قیمت های خود باید با روشی که پزشکان دارو تجویز می کنند باشد. شما باید مرجع قیمت های خود باشید و به مشتری بگویید که چه نوع بسته ای متناسب با نیازهای اوست. اگر انتخاب بسته مناسب را به مشتری خود بسپارید، فقط منجر به سردرگمی می شود و شما باید کارهای اضافی را انجام دهید تا تفاوت را برای آنها توضیح دهید.

نکات پاداش

پیشنهادهای تجاری مبتنی بر وب، امضا را سرعت می بخشد process. اگر پیشنهادات خود را قابل چاپ کنید، مدت زمانی که مشتریان شما با شرایط شما موافقت می کنند و آنها را امضا می کنند طولانی تر می کند. مطمئن شوید که پیشنهادات شما مبتنی بر وب هستند و دارای گزینه امضای دیجیتال هستند.

نکته دیگر این است که پیشنهاد خود را در اسرع وقت ارسال کنید. به محض اینکه با مشتری خود ملاقات کردید و صدای آنها را شنیدید، کار روی پیشنهاد خود را شروع کنید.

آخرین نکته ما این است که پیشنهاد خود را در ابتدای هفته ارسال کنید. اگر آن را در روز جمعه ارسال کنید، تأثیر منفی بر زمان لازم برای امضای پیشنهاد شما خواهد داشت.



منتشر شده در 1402-12-27 10:31:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید