وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

MIT کارگروهی را راه اندازی کرد روی هوش مصنوعی مولد و کار آینده

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


از دانش‌آموزانی که مقاله می‌نویسند و مهندسان کد می‌نویسند تا اپراتورهای مرکز تماس که به مشتریان پاسخ می‌دهند، ابزارهای هوش مصنوعی مولد موجی از آزمایش‌ها را در سال گذشته برانگیخته است. در MIT، این آزمایش‌ها سوالاتی را در مورد اینکه چگونه این ابزارها می‌توانند شیوه زندگی و کار ما را تغییر دهند – برخی جدید و برخی قدیمی‌اند.

آیا این ابزارها می توانند ما را در کارمان بهتر کنند یا ممکن است برخی از مهارت ها را منسوخ کنند؟ چگونه می توانیم از این ابزارها به نفع خود استفاده کنیم و آسیب های احتمالی را به حداقل برسانیم؟

موج مولد AI هیجان، اضطراب و حدس و گمان های زیادی را در مورد آنچه در آینده خواهد آمد برانگیخت، اما هیچ پاسخ روشنی برای این سؤالات اصلی وجود ندارد. برای کشف اینکه چگونه هوش مصنوعی مولد می تواند منجر به مشاغل بهتر شود، MIT یک گروه کاری تشکیل می دهد روی هوش مصنوعی مولد و کار آینده. این گروه کاری با 25 شرکت و سازمان غیرانتفاعی در کنار اساتید و دانشجویان MIT آغاز به کار می کند. این گروه در حال جمع آوری داده های اصلی است روی چگونه تیم ها از ابزارهای مولد هوش مصنوعی استفاده می کنند – و تأثیری که این ابزارها دارند روی کارگران

«دنیا مهم است روی سالی کورنبلوت، رئیس MIT، می‌گوید که MIT ایده‌های پیچیده را به تأثیر مثبت برای جامعه تبدیل کند. این کارگروه متمرکز است روی دقیقاً این کار را انجام می‌دهند: در مواجهه با نگرانی عمومی در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای حذف مشاغل، آنها در حال توسعه استراتژی‌های عملی برای روش استفاده از هوش مصنوعی مولد برای بهبود مشاغل موجود و بهبود زندگی مردم هستند.

این گروه کاری که در مرکز عملکرد صنعتی MIT (IPC) سازماندهی شده و توسط مدیر اجرایی IPC بن آرمسترانگ و استادان MIT جولی شاه و کیت کلوگ هدایت می شود، اخیرا اولین نسخه از خبرنامه ماهانه خود را منتشر کرد. نسل هوش مصنوعی، برای به اشتراک گذاشتن یافته های اولیه خود – و اولین جلسه خود را از سرنخ های هوش مصنوعی از بخش های مختلف شرکت های جهانی تشکیل داد. این کارگروه همچنین میزبان یک کارگاه آموزشی بود روی 29 فوریه با مشارکت برنامه ارتباط صنعتی MIT، رویه های هوش مصنوعی مسئول را برجسته می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  محققان بینایی محیطی را در مدل‌های هوش مصنوعی تقویت می‌کنند

تیم MIT که این ابتکار را هدایت می‌کند، یک گروه چند رشته‌ای و چند استعدادی از جمله همکار ارشد کری گلدبرگ و همکاران فارغ‌التحصیل کار آینده، سبیه علی، شاکد نوی، پرنا راوی، آزفار سلیمان، لئاندرا تجدور، فلیکس وانگ و ویتنی ژانگ است.

Google.org از طریق صندوق کمک هزینه های اجتماعی خود، در ارتباط با پروژه آینده دیجیتال خود، تحقیقات گروه کاری را تأمین مالی می کند، ابتکاری که هدف آن گردآوری طیف وسیعی از صداها برای ترویج تلاش ها برای درک و رسیدگی به فرصت ها و چالش های هوش مصنوعی است.

بریژیت هویر گوسلینک، مدیر Google.org می‌گوید: «هوش مصنوعی پتانسیل گسترش رفاه و متحول کردن اقتصادها را دارد، و ضروری است که ما در بخش‌های مختلف کار کنیم تا فرصت‌های هوش مصنوعی را به طور کامل درک کنیم و چالش‌های آن را برطرف کنیم. تحقیقات مستقلی مانند این بخش مهمی از درک بهتر این موضوع است که چگونه هوش مصنوعی روش انجام کار افراد و تیم‌ها را تغییر می‌دهد، و به عنوان منبعی برای همه ما – دولت‌ها، جامعه مدنی و شرکت‌ها – عمل می‌کند که با روش‌های جدید سازگار می‌شویم. از کار کردن.»

طی دو سال آینده، این کارگروه در سه فعالیت شرکت خواهد کرد. ابتدا تحقیقات انجام خواهد داد روی موارد استفاده اولیه از هوش مصنوعی مولد در شرکت های پیشرو در سراسر جهان. هدف این گروه درک چگونگی استفاده از این فناوری‌های جدید در عمل، روش اطمینان سازمان‌ها از استفاده مسئولانه از ابزارها و روش تطبیق نیروی کار است. این گروه به ویژه به این موضوع علاقه مند است که چگونه این فناوری ها مهارت ها و آموزش های مورد نیاز برای پیشرفت در محل کار را تغییر می دهند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی MIT Work of the Future Fellows در حال همکاری با شرکت های گروه کاری برای انجام این تحقیق هستند که به عنوان یک سری مطالعات موردی از سال 1403 منتشر خواهد شد.

بیمه متقابل لیبرتی به عنوان بخشی از روابط همکاری طولانی مدت خود با محققان MIT به گروه کاری پیوست. Adam L’Italien، مدیر ارشد فناوری Liberty Mutual می‌گوید: «در یک سال پیشرفت‌های خارق‌العاده در هوش مصنوعی، شکی وجود ندارد که به شکل‌دهی آینده – و آینده کار – با سرعتی سریع ادامه خواهد داد. ما از همکاری با MIT و گروه کاری برای استفاده از آن برای توانمندسازی کارکنان، ایجاد قابلیت‌های جدید و انجام کارهای بیشتر برای مشتریان هیجان‌زده هستیم.»

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  لینک اسپم چیست و چطور لینکهای کیفیت پائین را کاوش کنیم ؟

دوم، این گروه کاری به عنوان یک گردهمایی عمل خواهد کرد، و میزبان جلسات سه ماهه مجازی برای اعضای گروه کاری خواهد بود تا پیشرفت و چالش ها را با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد به اشتراک بگذارند، و همچنین از همتایان خود بیاموزند. MIT نیز خواهد کرد host مجموعه ای از اجلاس های حضوری برای اعضای گروه کاری و عموم مردم برای به اشتراک گذاشتن نتایج تحقیقات و برجسته کردن بهترین شیوه های شرکت های عضو.

سوم، مبتنی بر روی با تحقیقات گروه و بازخورد از سازمان‌های شرکت‌کننده، گروه کاری منابع آموزشی را برای سازمان‌هایی که برای آماده‌سازی یا بازآموزی کارگران کار می‌کنند، توسعه خواهد داد، زیرا آنها ابزارهای هوش مصنوعی مولد را در تیم‌های خود ادغام می‌کنند.

IBM به عنوان بخشی از سرمایه گذاری های گسترده تر خود در بازآموزی و تغییر شغل مرتبط با هوش مصنوعی مولد به این گروه کاری پیوسته است. «مهارت ها ارز امروز و فردا هستند. نیکل لامورو، معاون ارشد و مدیر ارشد منابع انسانی IBM می گوید: بسیار مهم است که کارمندان و کارفرمایان به طور مساوی در یادگیری مستمر و حفظ طرز فکر رشد سرمایه گذاری کنند.

این کارگروه قبلاً با بیش از 40 شرکت مصاحبه یا تعامل داشته است. اعضای گروه کاری عبارتند از Amsted Automotive، Cushman and Wakefield، Cytiva، Emeritus، Fujitsu، GlobalFoundries، Google Inc.، IBM، Liberty Mutual، Mass General Brigham، MFS، Michelin، PwC، Ranstad، Raytheon و زیراکس Corp.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه یا مشارکت، به ipc.mit.edu/gen-ai مراجعه کنید.


منبع: https://news.mit.edu/1403/mit-launches-working-group-generative-ai-and-work-of-the-future-0328

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-03-29 16:31:14

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید