وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

تولید تقاضا چیست؟ 7 استراتژی بازاریابی تولید تقاضا

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


اگر تا به حال در مورد بازاریابی تولید تقاضا نشنیده اید، نترسید: در پایان این مقاله تصویر واضحی از اینکه چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه از آن استفاده کنید، خواهید داشت!

به طور خلاصه، تولید تقاضا پلی بین تیم بازاریابی و فروش است. این دو تیم نیروهای خود را به هم می پیوندند تا نه تنها بالقوه هایی را که در حال حاضر وجود دارد به ارمغان بیاورند بلکه نیاز یا تقاضا برای محصول یا خدمات شما را تحریک کنند.

هدف و هدف آن این است که محصول یا خدمات شما را در جایگاه قرار دهد مناسب مخاطب هدف، در مناسب زمان، به عنوان مناسب راه حل مشکل آنها

این در مورد استفاده از تاکتیک های حیله گرانه برای ترغیب مردم به خرید چیزهایی نیست که هیچ استفاده ای از آنها ندارند، نه. نسل تقاضا در مورد ایجاد آگاهی و فوریت و قرار دادن کارآمد شما و محصول شما به عنوان راه حل مشکل مبرم و مرتبط آنهاست.

تولید تقاضا در مقابل تولید سرنخ: تفاوت چیست؟

در حالی که ممکن است شنیده باشید که این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما در واقع یک چیز نیستند. همانطور که گفته شد، هر دو عنصر اساسی هر استراتژی بازاریابی خوب هستند. تمرکز ژن تقاضا بیشتر است روی جذب مشتریان بالقوه به برند شما این در مورد ایجاد شهرت برند شما و ایجاد تقاضا برای راه حلی برای مشکلی است که شما پاسخ آن را دارید.

به این فکر کنید: فقط به این دلیل که نام Surfer را شنیده اید به این معنی نیست که آماده هستید شماره کارت اعتباری خود را وارد کنید و برای اشتراک ماهانه ثبت نام کنید، درست است؟ ممکن است بخواهید ابتدا Masterclass SEO Writing ما را بررسی کنید یا به سادگی پایگاه دانش را مطالعه کنید. شما در میدان هستید، اما هنوز راه خود را به میدان نرسیده‌اید و از پایگاه خانگی خود عبور نکرده‌اید.

وارد کنید: کمپین های تولید سرنخ!

تولید سرب بیشتر در مورد تبدیل است. این در مورد آگاهی ایجاد شده توسط کمپین های تولید تقاضا و ایجاد سرنخ های واجد شرایط برای ورود به قیف تبدیل شما است. استراتژی های تولید تقاضای ایده آل به تولید سرنخ کمک می کند و در عین حال آگاهی را نیز افزایش می دهد. مقداری همپوشانی بین این دو وجود دارد و هر دو نقش مهمی در تلاش‌های بازاریابی شما دارند.

تیم های فروش و بازاریابی چگونه با هم همکاری می کنند روی استراتژی های تولید تقاضا؟

برای داشتن یک استراتژی تولید تقاضا موفق، تیم های بازاریابی و فروش باید با هم کار کنند، ارتباط برقرار کنند و گلوگاه ها و اصطکاک ها را پیدا کنند. روی را سفر مشتری.

تیم بازاریابی با کمک به کوتاه کردن چرخه فروش، درک آنچه پس از تبدیل کاربر اتفاق می‌افتد، ارائه پشتیبانی در صورت نیاز، و با تولید هرگونه مواد تکمیلی مانند مطالعات موردی، تابلوها یا محتوایی که به کمپین تولید تقاضا کمک می‌کند، به استراتژی‌های تولید تقاضا کمک می‌کند.

از سوی دیگر، تیم فروش چشم‌اندازهایی را پرورش می‌دهد که به طور ایده‌آل قبلاً بررسی شده و واجد شرایط بوده و تمرکز بیشتری دارند. روی بستن معامله

هدف هر کمپین تولید تقاضای جامد نه تنها ایجاد تقاضا، بلکه اطمینان از این است که سرنخ‌های با کیفیت بالا شما را می‌شناسند و به نحوی به قیف راه پیدا می‌کنند.

7 استراتژی تولید تقاضا

1. بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM)

ABM به ایجاد سفر خریدار فوق‌العاده سرپرست و شخصی‌شده اشاره دارد که تمرکز دارد روی با ارزش ترین حساب ها و مشتریان شما. با درک نکات دردناک و تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی، می توانید نه تنها محتوای مرتبط تولید کنید، بلکه حفظ مشتری را نیز افزایش دهید.

2-تبلیغات پولی

به منظور هدف قرار دادن تبلیغات و پیام های خود برای مشتریان بالقوه. تبلیغات PPC یا پرداخت به ازای کلیک می تواند راهی موثر برای دستیابی به مخاطبان شما باشد. بهترین بخش در مورد این استراتژی تولید تقاضا، تجزیه و تحلیل و داده هایی است که می توانید از کمپین های خود جمع آوری کنید! فیس‌بوک و گوگل ابزارهای رایگانی هستند که از نظر معیارهای خود بسیار تاثیرگذار هستند.

3. بازاریابی محتوا

محتوا می تواند به شکل وبلاگ نویسی، بازاریابی ایمیلی، مگنت سرب، ایجاد محتوای ویدیویی یا صوتی با کیفیت، ایجاد کتاب الکترونیکی یا وبینار باشد! هدف تولید تقاضا این است که برند شما را در مقابل دیدگان جدید قرار دهد و بازاریابی محتوا یکی از راه‌های انجام این کار است. اگر می‌خواهید وبلاگ خود را پر کنید و دید را از طریق آن افزایش دهید روی-page SEO، جعبه ابزار Surfer می تواند به شما کمک کند استراتژی محتوای خود را ساده کنید و شروع به نوشتن با دقت کنید تا به شما کمک کند. استراتژی تولید تقاضا! تا زمانی که محتوای شما به ایجاد آگاهی از برند کمک کند و همچنین به سوالات یا تردیدهایی که ممکن است مخاطبان شما داشته باشد پاسخ دهد، می تواند بخشی از تلاش های تولید تقاضای شما باشد.

4. پست مستقیم (حلزون).

باشه، به من گوش کن ممکن است قدیمی به نظر برسد، اما برخی از چیزهای قدیمی به دلیلی کار می کنند و هنوز هم کار می کنند. نکته کلیدی در اینجا استفاده عاقلانه از این استراتژی است: مطمئن شوید آنچه ارسال می کنید مربوط به گیرنده است و همچنین خلاق باشید. مردم ممکن است نامه ای دریافت کنند، آن را هرزنامه تلقی کنند و فوراً آن را بیرون بیاورند. اگر سعی کنید یک جعبه را از طریق FedEx یا UPS ارسال کنید، حداقل شانس بیشتری برای باز شدن آن خواهید داشت!

5. رویدادها یا کنفرانس های حضوری

رویدادها یک راه عالی برای چرخش هستند روی جذابیت، شخصیت نام تجاری خود را نشان دهید و برخی از ارتباطات واقعی را ایجاد کنید. دلیلی وجود دارد که سرفر هنگام شرکت در کنفرانس ها با یک بنر غول پیکر تخته موج سواری سفر می کند، مردم! چشم نواز است و مکالمه را شروع می کند. ابزارهای تولید تقاضا برای موثر بودن نیازی به پیچیده بودن ندارند.

6. مشارکت های استراتژیک و عمدی

در این دسته، من می‌خواهم اینفلوئنسر مارکتینگ، وبینارها و حتی فرصت‌های پادکست مهمان را در نظر بگیرم. کل ایده در اینجا این است که در مورد صنایعی که با هم تداخل دارند تحقیق کنید و مخاطبانشان مشخصاتی مشابه با مشتریان فعلی شما دارند و رونق پیدا کنید! شروع به ایجاد یک وزوز کنید! فقط یک نکته، میکرو اینفلوئنسرها معمولاً نسبت به برخی از نام‌های بزرگ با حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی، بودجه بیشتری دارند، اما با توجه به نزدیکی به جامعه خود مؤثرتر هستند.

7.بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو به ایجاد تقاضای شما کمک می کند process مانند یک جن جادویی کوچک که در پس‌زمینه کار می‌کند در حالی که شما کارهای دیگری انجام می‌دهید. دانستن اینکه محتوایی – نوشتاری و تصویری – که تولید می‌کنید رتبه‌بندی می‌شود روی گوگل گاهی اوقات نجات دهنده است، اعتماد کنید. فراموش نکنید که در حالی که Surfer دارد روی-page با پوشش سئو، جنبه های بیشتری برای بهینه سازی محتوا مانند لینک سازی و وابسته ها وجود دارد.

معیارهای بازاریابی تولید تقاضا

در اینجا برخی از معیارهای مهم تولید تقاضا برای پیگیری وجود دارد.

  • CPA: هزینه هر خرید
  • CLV: ارزش طول عمر مشتری
  • MQL به SQL: بازاریابی واجد شرایط منجر به سرنخ های واجد شرایط فروش می شود
  • ترافیک: نظارت بر ترافیک بسیار مهم است تا میزان دسترسی شما چقدر باشد

امتیازدهی سرب چیست؟

به منظور افزایش فروش و تبدیل، برای تیم بازاریابی و تیم فروش مهم است که بفهمند چه چیزی یک فرد را به عنوان یک مشتری بالقوه واجد شرایط می کند. این اساسا راهی برای تعیین پتانسیل مشتری است. با توجه به اینکه فقط 10 درصد از سرنخ ها معمولاً تبدیل می شوند، دانستن اینکه کدام یک از آنها اولویت بندی می شود بسیار مهم است.

باز کردن ایمیل در مقابل خرید کتاب الکترونیکی یکسان نیست، می دانید؟ شخصی که کتاب الکترونیکی را خریداری می کند بسیار دورتر از فردی است که یک خبرنامه رایگان را باز می کند و می خواند.

معمولاً امتیازها از 0 تا 100 متغیر است. اگر به افرادی که در نهایت مشتری شدند و آنهایی که نشدند نگاه کنید، می توانید از روش مبتنی بر داده استفاده کنید تا ببینید چه چیزی مشترک است. آیا ویدیویی وجود داشت که واقعاً در بین مشتریان تازه به دست آمده شما عملکرد خوبی داشته باشد؟

به عنوان مثال، اکثر افرادی که در نهایت مشترک شدند این ویدیو را تماشا کردند، این آهنربای سرب را دانلود کردند و به خوبی به این ایمیل پاسخ دادند.

سپس می توانید از خود بپرسید: چه نوع محتوایی تولید شده است؟ محتوا سعی در برآورده کردن چه نیازهایی داشت؟ این محتوا چه مشکلاتی را حل کرد؟ امتیازدهی سرنخ بینش های ارزشمندی در مورد رفتار مشتری ارائه می دهد و به عملکرد تولید تقاضا کمک می کند.

بازاریابی تولید تقاضا و بهینه سازی موتورهای جستجو

داشتن یک وب سایت بهینه و آسان برای پیمایش و محتوای وبلاگ جذاب همیشه یک امتیاز مثبت خواهد بود.

با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer برای ایجاد خوشه های کلیدواژه مرتبط، ویرایشگر محتوای Surfer برای نوشتن قطعه خود، و ابزار حسابرسی برای نظارت بر محتوای شما بعد از منتشر شده است همه راه های عالی برای نزدیک شدن به سئو با هدف هستند.

بدون حدس زدن، جای تعجب نیست، فقط یک رویکرد محکم مبتنی بر داده برای ایجاد محتوا.

برای مثال، می‌توانید از ابزار Audit برای بررسی مواردی از این قبیل استفاده کنید page زمان بارگذاری، فرصت‌های پیوند داخلی، و میوه کم آویزان: اما همچنین، برای مراقبت روی رقبای خود را کنترل کنید و هرگونه کاهش یا افزایش در امتیاز محتوای آنها، اعتبار دامنه و تعداد کلمات رقیب را کنترل کنید.

می‌توانید از برنامه افزودنی کروم Surfer برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، درک رقبا و ارتقای استراتژی تولید تقاضای خود به سطح بعدی استفاده کنید.

نتیجه

برای اینکه هر برنامه تولید تقاضا موفق عمل کند، باید همسویی فروش و بازاریابی وجود داشته باشد.

تاکتیک‌های تولید تقاضا رویکردی کل‌نگر به بازاریابی دیجیتال دارند تا تقاضای موجود را افزایش دهند و همچنین تقاضا را افزایش دهند. خریداران و مشتریان بالقوه همه جا هستند، اما دانستن اینکه چگونه توجه آنها را به خود جلب کنید، دردسرهای آنها چیست و درک پرورش سرنخ هم به ابتکارات فروش و هم در بازاریابی شما کمک می کند.

تولید تقاضا با ایجاد آگاهی و قرار دادن محصول یا خدمات شما به عنوان بهترین راه حل کاهش می یابد. این افراد علاقه مند را می گیرد و آنها را تشویق می کند تا عمل کنند.



منتشر شده در 1403-03-12 01:22:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید