وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

0 0

سرفصلهای مطلب

زمان لازم برای مطالعه: 19 دقیقه


اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً به دنبال راه هایی برای دمیدن زندگی جدید به استراتژی بازاریابی محتوای خود هستید. شاید بخواهید محتوای موجود را تغییر دهید یا به سادگی می خواهید روی شکار ایده های جدید و قاتل بازاریابی محتوایی.

در این پست وبلاگ، 15 ایده محتوایی را که می‌توانید در استراتژی محتوای خود اعمال کنید، روش‌هایی برای شگفت‌انگیز کردن مخاطبان هدف و پشت سر گذاشتن رکود محتوا را شرح می‌دهم! ایده های خلاقانه بازاریابی مخاطبان شما را سرگرم و مطلع می کند و شخصیت و نفوذ شرکت شما را نشان می دهد. بنابراین، بیایید خلاق باشیم.

1. زاویه منحصر به فردی را با محتوای خود در نظر بگیرید

با محتوای بسیار زیادی که وجود دارد، اگر همان برداشتی را داشته باشید که دیگران دارید، می‌توان به راحتی صدای شما را در این میان گم کرد. وقتی صحبت از متمایز شدن در میان مردم باشد، منحصر به فرد بودن کلیدی است. بنابراین، چگونه می توانید مطمئن شوید که استراتژی بازاریابی محتوای شما به اندازه برند شما منحصر به فرد است؟

مخاطب خود را بشناسید

اولین گام برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای منحصر به فرد، درک مخاطبان خود و آنچه می خواهند از شما ببینند است. نقاط درد آنها چیست؟ آنها به دنبال چه نوع اطلاعاتی هستند؟

طاقچه خود را پیدا کنید

مهم است که جایگاهی برای برند خود پیدا کنید و با نقاط قوت خود بازی کنید. نیازی نیست تلاش کنید و همه چیز برای همه باشید. تمرکز روی چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند و استراتژی محتوای خود را بر اساس آن می سازد. با پیدا کردن جایگاه خود، می‌توانید تلاش‌های خود را بهتر متمرکز کنید و محتوای با کیفیت‌تری تولید کنید که با مخاطبان هدف شما طنین‌انداز شود.

معتبر باشید

در نهایت، مهم است که در رویکرد خود معتبر باشید. مردم از یک مایل دورتر می توانند عدم اصالت را تشخیص دهند، بنابراین سعی نکنید چیزی باشید که نیستید. در عوض، به برند خود صادق باشید و اجازه دهید که در استراتژی بازاریابی محتوای شما بدرخشد. اگر در رویکرد خود صادق و صادق باشید، مردم قدردان آن خواهند بود.

در اینجا نمونه ای از طرفداری وجود دارد روی موضوعی بحث برانگیز که کمی مورد توجه قرار گرفت.

در این پست وبلاگ، نویسنده فقط به خاطر چشم‌ها از یک موضوع بحث‌برانگیز طرفداری نمی‌کند. در عوض، او تاریخچه پیتزا را خلاصه می کند و دلیل پیتزا را توضیح می دهد روی آناناس ممکن است رویه مناسبی باشد.

اتخاذ یک زاویه منحصر به فرد با یک دیدگاه مخالف مانند این دارای چندین مزیت است که شاید دستیابی به آنها دشوارتر باشد منظم محتوا. به عنوان مثال، موضوعات بحث برانگیز، سر و صدای بیشتری ایجاد می کنند، زیرا به طور گسترده به اشتراک گذاشته می شوند و موضوع بحث های متحرک هستند.

در نتیجه صحبت در مورد آن، این نوع محتوا شروع به ترند می کند و پتانسیل بک لینک نسبتا بالایی دارد.

2. به روندهای فعلی ضربه بزنید

اگر ایده بازاریابی محتوای زاویه‌ای منحصربه‌فرد را کمی جلوتر ببرید، زمانی که طرف را بگیرید، مسافت پیموده شده بیشتری خواهید دید روی موضوعات داغ روز. اینها قبلاً در مورد آنها صحبت شده و توسط الگوریتم مورد توجه قرار گرفته است، پس چرا سوار موج نشویم؟

Google Trends یک مکان عالی برای شروع است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که ببینید چند بار عبارات خاصی جستجو می‌شوند روی محبوب ترین موتور جستجوی جهان بر اساس منطقه و چگونگی تغییر علاقه جستجو در طول زمان.

محبوب ترین روندها را پیدا کنید

  1. سر به Google Trends
  2. کشوری را که می خواهید روندهای آن را بررسی کنید در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید

روندهای Google سپس چندین پانل را به شما نشان می دهد که می توانید برای یافتن رویدادهای فعلی کاوش کنید. را اخیراً ترند شده است بخش محبوب ترین جستجوها در آن کشور را به شما نشان می دهد.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

نظارت بر روند جستجو

برای نظارت بر روند جستجو برای موضوعی که در نظر دارید، عبارت یا موضوع جستجو را در Google trends وارد کنید. به عنوان مثال، روند “پیتزا آناناس” در طول سال تقریباً ثابت است و بین ماه های مارس تا آگوست به اوج خود می رسد.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

برای فهرستی از ایده‌های بازاریابی محتوای محبوب مرتبط با جستجوی خود، به پایین بروید مطالب مرتبط و پرس و جوهای مرتبط پانل. در مثال من، “پیتزا کراست پر شده” با 700٪ افزایش به نظر یک برد است. شاید بتوانم این دو را ترکیب کنم و مقاله ای بنویسم که در مورد زنده بودن آناناس بحث کند روی پیتزا کراست پر شده».

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

البته به یاد داشته باشید که علاقه به این کلمات کلیدی فقط موقتی است و ممکن است هفته یا ماه آینده مرسوم نباشد. بیشتر تلاش شما باید متمرکز باشد روی ایجاد محتوای همیشه سبز با این حال، محتوای پرطرفدار جایگاه خود را در استراتژی بازاریابی محتوای شما دارد، به ویژه به عنوان طعمه پیوند و جلب توجه.

از تقویم واقعی الهام بگیرید!

یکی دیگر از ایده های عالی بازاریابی محتوای مبتنی بر روند، بازاریابی فصلی است! این به این معنی است که یک برنامه انتشار ثابت داشته باشید و مطمئن شوید که آن را لمس کنید روی تعطیلات مهم و سرگرم کننده، شاید هم واقعی نباشند مانند «روز ملی پیتزا». شما می توانید یک کمپین بازاریابی محتوا کامل با استفاده از چیزهایی که از قبل وجود دارد ایجاد کنید!

3. محتوای همیشه سبز بسازید

نکته مهم در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو این است که برخلاف تبلیغات و رسانه های اجتماعی، محتوای شما، حداقل از نظر تئوری، پتانسیل جذب ترافیک را برای ماه ها و سال ها پس از انتشار دارد.

بنابراین بخش عمده ای از استراتژی بازاریابی محتوای شما باید متمرکز باشد روی ایجاد محتوای همیشه سبز البته، ممکن است باز هم مجبور شوید هر چند ماه یک بار آن را دوباره مرور کنید و مواردی را اضافه یا ویرایش کنید، اما در بیشتر موارد، صفحات شما باید همیشه سبز باشند.

برای یافتن لیستی از ایده های بازاریابی محتوا برای محتوای همیشه سبز مرتبط با موضوع خود، این مراحل را دنبال کنید.

  1. ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer را باز کنید
  2. کلمه کلیدی و کشور مورد نظر خود را وارد کنید
  3. کلیک ایجاد کردن

ابزار تحقیق کلمات کلیدی به شما لیستی از خوشه‌های کلیدواژه را ارائه می‌دهد که بر اساس موضوعات مرتبط با کلیدواژه اصلی شما گروه‌بندی شده‌اند.

برای درک اینکه کدام موضوعات همیشه سبز هستند، کلیک کنید روی یک کارت و یادداشت کنید حجم جستجوی ماهانه متریک (MSV).

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

اگر به اندازه کافی بالا است، همان عبارت کلیدواژه را به گرایش های گوگل اضافه کنید و تاریخ را طوری تنظیم کنید که از سال 2004 نشان داده شود. این به ما کمک می کند تا یک خط روند را مشاهده کنیم تا ببینیم آیا علاقه پایدار (همیشه سبز) است یا کم رنگ و موقت است. برای مثال، به نظر می‌رسد که عبارت جستجوی من «چگونه پیتزای منجمد بپزیم» بیش از یک دهه است که مورد توجه قرار گرفته است، بنابراین به عنوان محتوای همیشه سبز طبقه‌بندی می‌شود.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

به دلیل پتانسیلی که برای ترافیک ابدی دارد، محتوای همیشه سبز در فهرست ایده های بازاریابی ورودی رتبه بالایی دارد.

خواندن توصیه می شود: راهنمای نهایی استفاده از کلمات کلیدی

4. مشترکین ایمیل خود را پرورش دهید

مشترکین ایمیل در یکی از دو دسته قرار می گیرند، درست است؟

یا مشتری هستند یا مشتریان بالقوه. یکی از راه‌های پرورش این روابط این است که همیشه به نسبت دادن و گرفتن توجه داشته باشید. تصور کنید دوستی دارید که هر بار که او را می دیدید، دستش را برای چیزی درخواست می کرد.

خسته کننده، ها؟ شاید حتی آزاردهنده!

بنابراین، یکی از ایده های بازاریابی محتوا این است که به مشترکین خود به صورت دوره ای چیزی پیشنهاد دهید. اگر بودجه ای برای انجام یک هدیه بزرگ ندارید، می توانید به عنوان مثال، زمان را به صورت مشاوره یا یک 1:1 ساده برای گرفتن چهره با مخاطبان خود ارائه دهید. آنها احساس خواهند کرد که دیده می شوند، و شما همه ایده ها را دریافت خواهید کرد! برد – برد!

شما همچنین می توانید یک را ایجاد کنید خبرنامه هفتگی یا دوهفته ای مملو از تحقیقات اصلی، اخبار صنعت یا پیش‌بینی روندهای آینده برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود. برای مثال، Morning Brew به عنوان یک خبرنامه با خلاصه‌ای از اخبار تجاری شروع شد و در سال 2021 به 50 میلیون دلار رسید!

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

نه تنها خوانندگان شما از فرمت محتوای ارائه اخبار به صورت دستی و در یک مکان قدردانی خواهند کرد، بلکه شما را به عنوان مرجع و رهبر صنعت نیز خواهند دید. جدا از موضوعات پرطرفدار، می‌توانید از این خبرنامه هفتگی برای به اشتراک گذاشتن ابزارهای جدید، نکات غیرمعمول اما ارزشمند، دوره‌های آنلاین و سایر موضوعات مرتبط صنعتی استفاده کنید.

5. تحقیق اصلی ایجاد کنید

یک مطالعه اصلی که از داده ها استفاده می کند می تواند به ایجاد شرکت شما به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما کمک کند. همچنین می تواند راهی عالی برای به دست آوردن بک لینک باشد، زیرا وب سایت های دیگر می خواهند از مطالعه شما در محتوای خود استناد کنند.

با انجام تحقیقات اصلی و به اشتراک گذاشتن یافته های خود با همتایان و مخاطبان خود، می توانید ثابت کنید که شرکت شما در خط مقدم نوآوری در صنعت شما قرار دارد و از رقبای خود متمایز است.

انجام تحقیقات اصلی می تواند زمان بر و پرهزینه باشد، اما می تواند برای کسب و کار شما بسیار ارزشمند باشد. اگر منابع لازم برای انجام یک مطالعه تحقیقاتی اصلی در مقیاس کامل را ندارید، استفاده از داده های در دسترس عموم را برای ایجاد مطالعات کوچکتر در نظر بگیرید که همچنان می تواند در ایجاد اعتبار شرکت شما مفید باشد.

به عنوان مثال، مطالعه کلان داده ما روی شناسایی هدف جستجو، تعداد قابل توجهی بک لینک از تأثیرگذاران محبوب در صنعت سئو به دست آورد.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

از مشتریان و مشترکین خود بپرسید که آیا کنجکاو هستید که چگونه تحقیقات اصلی را بدون دسترسی به داده های اختصاصی یا مصرف کننده ایجاد کنید.

ایجاد کنید نظرسنجی تعاملی از Google Forms یا Typeform برای شناخت مخاطبان خود و تعامل با آنها استفاده کنید. هنگامی که درک خوبی از پاسخ های آن ها پیدا کردید، به راه های خلاقانه ای فکر کنید تا آن داده ها را به گونه ای ارائه کنید که هم به آنها و هم برای کسب و کار شما مرتبط باشد.

6. مطالعات موردی خود را بنویسید

مطالعات موردی را به عنوان یک ایده بازاریابی محتوا فراموش نکنید! مطالعات موردی معمولاً توسط تیم فروش و تیم بازاریابی به طور یکسان مورد تحسین قرار می گیرند زیرا آنها راه حل مشکلی را که یک یا چند مشتری یا کاربر شما داشته اند را نشان می دهند. این یک مکان عالی برای جمع آوری اثبات اجتماعی، آمار و نشان دادن محصول شما است!

مطالعات موردی مشتری نمونه‌هایی در دنیای واقعی هستند که نشان می‌دهند چگونه محصول یا خدمات شما به حل مشکل کمک کرده است. آنها بینش های ارزشمندی را به مشتری بالقوه ارائه می دهند تا به تصمیم گیری در مورد محصول شما کمک کنند.

به عنوان مثال، در اینجا یک مطالعه موردی از Userpilot است روی چگونه به این مشتری کمک کردند تا در عرض 30 روز پس از استفاده از محصول خود، ورود کاربر را تا 10 درصد بهبود بخشد.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

اگر به دنبال ایجاد مطالعات موردی از مشتریان خود هستید، می‌توانید چند کار را برای اطمینان از مؤثر بودن آنها انجام دهید.

ابتدا مشتریانی را انتخاب کنید که با محصول شما موفق بوده اند. این امر به اعتبار بخشیدن به ارزش محصول شما و ایجاد داستانی کمک می کند که سایر مشتریان بالقوه بتوانند از آن بهره مند شوند. سپس، در صورت مجاز بودن، نام ها، اسکرین شات ها و نقل قول های مستقیم را با تصاویر وارد کنید. غنی سازی مطالعه خود با داده ها و اعدادی که تحت بررسی قرار می گیرند به اعتبار شما کمک می کند.

در نهایت، مطالعه موردی را ترویج دهید روی پس از مطالعه موردی، وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود را به همراه سایر ایده های تبلیغاتی خلاقانه دیگر انجام دهید. این به ایجاد محتوای پایین‌تری کمک می‌کند که می‌تواند باعث ایجاد تبدیل شود.

استفاده از مطالعات موردی مشتری می‌تواند به عنوان انتهای محتوای قیف عمل کند که به نزدیک‌تر شدن مشتریان احتمالی به مشتری شدن کمک می‌کند.

7. وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان یک راه عالی برای معرفی کسب و کار شما است. با نوشتن پست‌های مهمان برای وبلاگ‌های دیگر در صنعت خود، می‌توانید دسترسی خود را به مخاطبان کاملاً جدیدی گسترش دهید و به طور همزمان چند بک لینک با کیفیت بالا کسب کنید.

برای افزایش شانس پذیرش پیشنهاد پست مهمان، موضوعاتی را با حجم جستجوی معنادار مطرح کنید. هنگامی که ایده‌های بالقوه را برای پست‌های مهمان ارسال می‌کنید، این معیار را لحاظ کنید. برای یافتن حجم جستجوی ماهانه یک کلمه کلیدی خاص و همچنین موضوعات مرتبط، این مراحل را انجام دهید.

  1. به تحقیق کلمات کلیدی Surfer بروید
  2. کلمات کلیدی خود را وارد کنید و کشور مورد نظر را انتخاب کنید
  3. کلیک ایجاد تحقیق کلمات کلیدی

ابزار تحقیق کلمات کلیدی با نشان دادن چندین موضوع مرتبط و حجم جستجوی مرتبط با آنها که می‌توانم به ویرایشگر ارائه کنم، به عنوان یک ایده‌ساز برای پست مهمان من عمل می‌کند.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

همچنین می‌توانید ابزار Surfer’s Keyword را به‌عنوان یک افزونه Chrome نصب کنید تا هنگام مرور، کلمات کلیدی را با حجم جستجوی مناسب انتخاب کنید.

برای یافتن وب‌سایت‌هایی که پست‌های مهمان را می‌پذیرند، از پارامترهای جستجوی پیشرفته Google مانند موارد زیر استفاده کنید.

  • کلیدواژه اصلی + “وبلاگ مهمان” یا “پست مهمان”
  • کلیدواژه اصلی + “برای ما بنویس”
  • کلیدواژه اصلی + “ارسال مقاله” یا “ارسال یک پست مهمان”
  • و تغییرات دیگری که می توانید به آنها فکر کنید

این نیاز به تلاش دارد، اما اگر برای این چالش آماده باشید، وبلاگ نویسی مهمان می تواند یکی از موثرترین ایده های بازاریابی محتوا برای رشد وبلاگ یا وب سایت شما باشد.

خواندن توصیه می شود: راهنمای گام به گام پست های مهمان موثر

8. ابزارهای تعاملی بسازید

ساخت ابزارهای آنلاین مانند ماشین حساب، گزارش های پاسخگو و آزمون ها می توانند راهی عالی برای جذب ترافیک و آوردن مشتریان بالقوه به وبلاگ یا وب سایت شما باشند. وب سایت هایی مانند Pingdom و GTMatrix به کاربران این امکان را می دهند که عملکرد وب سایت خود را در عرض چند ثانیه بررسی کنند و به عنوان طعمه بازاریابی محتوا برای جذب مشتریان بالقوه عمل کنند.

به عنوان مثال، Hubspot فروش 64 میلیون دلاری را به یک آنلاین نسبت داد تولید کننده امضای ایمیل آنها 6000 دلار بودجه در نظر گرفتند!

برای تهیه فهرستی از ایده های ابزار محتوا با حجم جستجوی کافی، این مراحل را انجام دهید.

  1. به ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer بروید
  2. کلمات کلیدی اصلی خود را در Keyword Research وارد کنید و کشور مورد نظر را انتخاب کنید
  3. کلیک ایجاد تحقیق کلمات کلیدی
  4. داشتن شرایط مشابه را انتخاب کنید روی پنل سمت چپ

نکته Surfer Pro: اگر ایده دقیقی از ابزاری که می‌خواهید بسازید ندارید، یک کلمه کلیدی جزئی را تایپ کنید.

به عنوان مثال، من قبل از انتخاب کلمه کلیدی جزئی “generator” را تایپ کردم.داشتن شرایط مشابه” گزارش روی سمت چپ برای دیدن عبارات جستجو با کلمه “مولد” در آن.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

من می‌توانم هر یک از این ابزارها را ایجاد کنم – همه آنها حجم جستجوی سخاوتمندانه‌ای دارند، اما بهتر است یک عبارت مرتبط‌تر مانند “سئو ژنراتور” یا “ابزار سئو” اضافه کنم.

نیازی نیست که یک تیم توسعه دهنده یا بودجه بازاریابی Hubspot داشته باشید. وقتی تصمیم گرفتی روی یک ابزار، سپس می توانید به بازاری مانند Fiver یا Upwork بروید و با یک توسعه دهنده قرارداد ببندید تا یک ابزار ساده برای وب سایت شما بسازد.

9. در ازای ایمیل، آهنرباهای سربی را پیشنهاد دهید

در حالی که ما هستیم روی در مورد ساخت ابزارهای آنلاین، باید در ازای ایمیل، محتوای قابل دانلود را نیز در نظر بگیرید، به خصوص اگر امکان ایجاد یک ابزار آنلاین برای شما وجود نداشته باشد. اگر بتوانید قبل از اقدام به فروش، چیزی ارزشمند به آنها پیشنهاد دهید، مخاطبان شما را جدی خواهند گرفت. خبر خوب این است که در مورد آهنرباهای سربی، تعداد زیادی فرمت محتوا برای انتخاب دارید.

چک لیست ها و الگوها

ساده ترین آهنرباهای سربی برای ایجاد، چک لیست ها محبوب هستند و به طور گسترده ای جستجو می شوند. فقط به حجم جستجو از قسمت نگاه کنید داشتن شرایط مشابه گزارشی که با ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer ایجاد کردم.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

اگر بتوانید کمی خلاقیت به خرج دهید، می توانید به سرعت یک چک لیست در اطراف محل کار خود ایجاد کنید و آن را در کمترین زمان با ابزارهایی مانند Canva یا حتی MS word آماده کنید.

ایجاد الگوها با ابزارهای آنلاین موجود به همین شکل ساده است. شما حتی می توانید export قالبی که برای مخاطبان خود استفاده می کنید. اگر تمایل دارید که ظاهر خاصی داشته باشد یا به غریزه طراحی خود اعتماد ندارید، به Upwork یا Fiver بروید تا بتوانید ظرف یک روز یک قالب حرفه ای داشته باشید.

محتوای طولانی را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید

اگر محتوای طولانی دارید روی وب سایت خود را به صورت کتاب الکترونیکی ارائه دهید. مردم عاشق دریافت محتوای رایگانی هستند که می توانند در اوقات فراغت خود بخوانند. به علاوه، می توانید اطلاعات ارزشمند زیادی را در یک کتاب الکترونیکی یا پی دی اف قرار دهید.

برای یافتن محبوب ترین مقالات روی وب‌سایت خود را که می‌توانید با کتاب‌های الکترونیکی سازگار کنید، به Google Analytics و Google Analytics بروید محتوای سایت گزارشات تحت رفتار – اخلاق برگه همچنین می توانید محبوب ترین صفحات خود را در کنسول جستجوی گوگل در زیر پیدا کنید نتایج جستجو مرتب شده بر اساس کلیک می کند.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

یک دوره رایگان ایجاد کنید

یک دوره آنلاین رایگان برای ایجاد روابط با مشتریان بالقوه ارائه دهید. ویدئو یک پلتفرم عالی برای دوره‌ها است، زیرا آنها ارزشی را به شیوه‌ای آسان برای مصرف فراهم می‌کنند و شخصیت شما را بیش از سایر رسانه‌ها به نمایش می‌گذارند. علاوه بر این، مخاطبان شما می توانند ویدیوها را تماشا کنند و بلافاصله از آنها یاد بگیرند.

اگر بودجه زیادی ندارید، نیازی نیست که با این کار علاقه خاصی داشته باشید. ساخت لیست پخش ویدیویی روی یوتیوب در مورد یک موضوع می تواند به عنوان یک آهنربای اصلی برای ایجاد نام تجاری شما و به دست آوردن قرار گرفتن در معرض آن عمل کند. به عنوان مثال، Pat Flynn از Smart Passive Income مشترکین را به لیست پخش هدایت می کند روی یوتیوب.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

اگر فرم سنتی آهنربای سربی را ترجیح می دهید، host یک سریال ویدیویی روی وب‌سایت شما که پشت یک فرم انتخاب شده قرار دارد. به عنوان مثال، Hubspot یک CRM ارائه می دهد اما یک آکادمی ویدیوی آنلاین رایگان دارد که انواع دوره ها را برای مخاطبان هدف خود ارائه می دهد.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

دوره های ایمیل گزینه دیگری برای خدمت به عنوان آهن ربا است. شما می‌توانید در طول زمان با دوره‌های ایمیلی با درس‌های تغذیه قطره‌ای و نکاتی به فهرست مشترکان خود ارزش ارائه دهید. این کار افراد را درگیر می کند و برای ایمیل های آینده پیش بینی می کند. همچنین می توانید نسخه PDF دوره را به عنوان جایزه انتخاب کنید.

به عنوان مثال، Close.io یک دوره آنلاین ارائه می دهد روی فروش راه اندازی که روزانه یک ایمیل به مدت 30 روز تحویل داده می شود.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

میزبانی یک وبینار

یکی از محبوب‌ترین ایده‌های بازاریابی محتوا، وبینارها نیز یک آهنربای بزرگ هستند و افراد را تشویق می‌کنند تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند. علاوه بر این، می توانید خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید روی یک موضوع با میزبانی یک وبینار زیرا شما مستقیماً با مخاطبان خود صحبت می کنید و دانش خود را به اشتراک می گذارید روی یک موضوع.

وبینارها راهی عالی برای تعامل مستقیم با مخاطبان و پاسخ به سوالاتی است که ممکن است داشته باشند. همچنین می‌توانید با دعوت از سخنرانان مهمان یا میزبان‌های مشترک مانند من با Emilia Korczyńska، رئیس بازاریابی در Userpilot، دسترسی خود را افزایش دهید!

10. فیلم بسازید روی رسانه های اجتماعی

گذاشتن ویدیوها روی پلتفرم های رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای نشان دادن شخصیت شما و ایجاد ارتباط با بینندگان است. به‌علاوه، بسیار قابل اشتراک‌گذاری است و نسبت به وبلاگ‌ها یا کتاب‌های الکترونیکی رسانه بهتری برای جلب توجه کمپین‌های بازاریابی شما است.

ویدیوها می توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان جدیدی را جذب کنید روی رسانه های اجتماعی و بینندگان را تشویق کنید تا از وب سایت شما بازدید کنند. در اینجا دو روش برای استفاده از ویدیوهای رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا وجود دارد.

برو زنده!

استراتژی های بازاریابی محتوا برای موثر بودن نیازی به پیچیده یا پرهزینه بودن ندارند. چیزی به سادگی پخش زنده روی پلتفرم انتخابی شما – یوتیوب، فیس بوک یا اینستاگرام – برای تعامل با فالوورهایتان کافی است.

حالا، ممکن است تعجب کنید که وقتی دوربین در حال چرخش است، در مورد چه چیزی صحبت می کنید؟ این کاملا به شما بستگی دارد! در اینجا چند ایده برای کمک وجود دارد.

  • به روز رسانی محصول
  • پشت صحنه به فرآیندهای خود نگاه کنید
  • اعضای تیم خود را معرفی کنید، می توانید این مجموعه را به یک مجموعه محتوا تبدیل کنید
  • جعبه ابزار خود را نشان دهید
  • AMA یا Ask Me Anything یکی دیگر از راه های عالی است که کسب و کارهای کوچک می توانند از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود با کاربران خود درگیر شوند!

همکاری ها و مشارکت های متقابل

با شراکت با یک کسب و کار یا تأثیرگذار دیگر، می توانید از مخاطبان آنها استفاده کنید و مشترکین جدیدی برای کمک به رشد برند خود به دست آورید. کراس اوورها این روزها رایج هستند و فقط به برندها و تأثیرگذاران با محتوای همپوشانی محدود نمی شوند. ما می بینیم که افراد مشهور همیشه از این برای رسیدن به چشم های جدید استفاده می کنند.

به دنبال شرکت ها و محتوای دیگری باشید که ممکن است برای مخاطب هدف شما جذاب باشد. آنها به احتمال زیاد با شما شریک خواهند شد زیرا شما یک رقیب نیستید و طرف مقابل نیز مزایایی را در دستیابی به مخاطبان شما خواهد دید.

محتوای ویدیویی را به پست وبلاگ خود اضافه کنید

بنابراین، این یکی از راه‌های تغییر کاربری پست‌های رسانه‌های اجتماعی است! اگر از قبل محتوای ویدیویی ایجاد می‌کنید، می‌توانید از محتوای گفته شده استفاده کنید و جان تازه‌ای به محتوای خود بدهید، اما این بار نسخه مکتوب!

محتوای بصری جذاب است و به راحتی می توان آن را به کلیپ های کوتاه و خنده دار تغییر داد. همه طرفدار محتوای طولانی نیستند، بنابراین از آنچه تولید می کنید برای کانال های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید روی پست وبلاگ شما یک نمونه عالی از محتوای جذاب است!

Moz چند سالی است که این رویکرد را با وبلاگ‌های جمعه‌های تخته سفید خود اتخاذ کرده است.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

11. میزبان پادکست باشید

این ایده ای است که بسیاری از مردم از آن دوری می کنند زیرا تصور می کنند که اگر تمام تنظیمات پادکست حرفه ای را نداشته باشید، ارزشش را ندارد. تولید محتوا فراتر از کلام نوشته شده است.

می‌توانید برخی از محتوای طولانی و عمیق‌تر خود را به اسکریپت‌هایی برای پادکست تبدیل کنید! سپس می توانید آن پادکست ها را به ویدیوهای یوتیوب تبدیل کنید. دیدن؟ همش وصله اگر ایده‌ای برای پادکست ندارید، فقط با افراد جالب مصاحبه کنید!

پادکست ها در واقع یکی از کم ارزش ترین ایده های بازاریابی محتوا هستند. اما وقت خود را هدر ندهید به دنبال افرادی برای مصاحبه و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به اندازه کافی جالب هستند یا خیر. در عوض، افرادی را پیدا کنید که قبلا بوده اند روی پادکست ها و دسترسی به آنها. آنها از قبل پذیرای این ایده هستند و چیز جالبی برای گفتن دارند.

برای پیدا کردن افراد “جالب”، این مراحل را دنبال کنید.

  • پادکست های مرتبط را در جایگاه خود جستجو کنید
  • لیستی از پادکست های آنها تهیه کنید
  • این لیست را بر اساس اکثر بارگیری ها/بازی شده به ترتیب نزولی مرتب کنید

اکنون می دانید که «جالب ترین» افراد بر اساس چه کسانی هستند روی چند نفر پادکست خود را دانلود کردند همچنین می توانید از رتبه بندی ها و نظرات برای کمک به تصمیم گیری خود استفاده کنید. اگر به داده‌ها دسترسی ندارید، از یوتیوب استفاده کنید تا ایده مناسبی در مورد اینکه کدام پادکست بیشترین طنین‌اندازی را در بینندگان دارد به دست آورید.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

12. محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق کنید

یکی دیگر از ایده های بازاریابی محتوا که اغلب نادیده گرفته می شود، این است محتوای ایجاد شده توسط کاربر. تو می توانی host رقابت کنید و مخاطبان خود را درگیر کنید تا برای شما محتوا تولید کنند. فیلم‌ها یا شورت‌هایی که ایجاد می‌کنند راهی عالی برای اطلاع رسانی درباره برند شما خواهد بود، اما شکاف‌های موجود در تقویم محتوای شما را نیز پر می‌کند.

تعداد زیادی از محتوای آنلاین پتانسیل ایجاد سرنخ را ندارند، اما یک چیز مطمئن است که انتشار محتوا برای کاربران شما توسط کاربران شما، یکی از راه‌های به دست آوردن مشتریان جدید، به دست آوردن چشم‌های جدید و از بین بردن یکنواختی بازاریابی محتوا است.

بازار هدف شما احساس می کند که شامل و درگیر است و، خوب، سرمایه گذاری شده است. این یکی از مزایای محتوای تولید شده توسط کاربر در مقابل مثلاً، print رسانه ها. رسانه‌های اجتماعی ابزار قدرتمندی هستند زیرا مستقیماً به دستگاه‌های تلفن همراه ما می‌روند و اساساً دسترسی نامحدود 24 ساعته و 7 روز هفته به توجه ما دارند! گروه های فیس بوک را به عنوان راه دیگری برای افزودن ارزش و ارتباط مستقیم با بازار خود راه اندازی کنید.

اگر می‌خواهید کاری خارج از رسانه‌های اجتماعی انجام دهید، انجمن‌ها و انجمن‌های آنلاین یک راه عالی برای جمع‌آوری کاربران و تعامل آنها با یکدیگر است. همچنین اگر انجمنی برای سوالات دارید، می توانند به تلاش های سئوی شما کمک کنند. به عنوان مثال، Webflow یک انجمن عالی و پاسخ های مفید زیادی برای کاربران خود دارد.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

13. توصیفات و نظرات

یکی از قوی‌ترین ایده‌های بازاریابی محتوا این است که توصیفات و نظرات ۵ ستاره خود را از مشتریان فعلی به نمایش بگذارید. نظرات مثبت می تواند در کمک به مشتریان بالقوه در تصمیم گیری خرید بسیار تاثیرگذار باشد. فرض کنید از مشتری استفاده نمی کنید توصیفات و بررسی ها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای شما. در این صورت شما از دست می دهید روی فرصتی ارزشمند برای ایجاد اثبات اجتماعی و تقویت کسب و کار شما در چشم مشتریان بالقوه.

نظرات مشتریان محتوای عالی برای اثبات اجتماعی است که محصول یا خدمات شما ارزشمند، قابل اعتماد و ارزش خرید است. توصیفات مشتری می تواند به اشکال مختلف باشد، مانند توصیفات کتبی، توصیفات ویدیویی، یا حتی عکس ها یا نقل قول های مشتری به اشتراک گذاشته شده روی رسانه های اجتماعی

جمع‌آوری‌کنندگان را بررسی کنید

یکی از بهترین ایده‌های بازاریابی محتوا در صنعت SAAS، جمع‌آوری نظرات مشتریان با استفاده از جمع‌آوری‌کننده‌های بررسی مانند G2 یا Capterra است. روی صنعت شما. با استفاده از یک جمع‌آوری نقد، می‌توانید تصویر کاملی از آنچه مردم در مورد کسب‌وکار یا محصول خود می‌گویند دریافت کنید و از این اطلاعات در استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، Pipedrive چندین توصیفات ویدیویی مشتری را در نمایه G2 خود آپلود کرده است تا به مشتریان بالقوه کمک کند تا خود را نسبت به سایر گزینه ها ترجیح دهند.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

حفظ شهرت آنلاین قوی روی این وب سایت ها مهم هستند زیرا در موتورهای جستجو رتبه خوبی دارند و مشتریان بالقوه را تامین می کنند. همچنین می توانید از مشتریان بخواهید که نظرات مثبت خود را بنویسند روی سایر سایت‌ها مانند Google My Business یا Yelp را بررسی کنید یا مستقیماً به اشتراک بگذارید روی وب سایت یا کانال های رسانه های اجتماعی شما

به Google برای کسب و کار من بروید

یکی از بهترین راه‌ها برای آزمایش برنامه بازاریابی و دوام محصولتان این است که آن را در اختیار مردم قرار دهید تا، خوب، خرید کنند! از این پلت فرم رایگان برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید و افکار آنها را درک کنید روی محصول شما. اطمینان حاصل کنید که یک لیست GMB قوی با هرچه بیشتر بررسی ها دارید. GMB فقط متکی نیست روی نظرات مشتریان، بنابراین می توانید نظرات کارمندان، فروشندگان و مشتریان را جمع آوری کنید.

14. محتوا را تغییر کاربری دهید

یکی از ساده‌ترین اما نادیده گرفته‌شده‌ترین ایده‌های بازاریابی محتوا این است که محتوایی را که قبلاً ایجاد کرده‌اید در قالب‌های دیگر تغییر دهید. برای اینکه از تلاش‌های بازاریابی محتوای خود نهایت استفاده را ببرید و مشتریان احتمالی بیشتری را جذب کنید، باید دسترسی محتوای خود را با به اشتراک گذاشتن آن در قالب‌های مختلف در چندین کانال افزایش دهید.

نه تنها برای دستیابی به مخاطبان جدید موثر است، بلکه یکی از بهترین ایده های بازاریابی کم هزینه است زیرا شما از قبل محتوای آن را آماده کرده اید.

ما قبلا لمس کرده ایم روی این چند بار، و استفاده مجدد از محتوای موجود راهی عالی برای گسترش دامنه دسترسی به محتوای شما است. فرمت های محتوای مختلفی وجود دارد که می توانید محتوا را برای دستیابی به مخاطبان خود تغییر دهید روی چندین پلت فرم اجتماعی

در مورد قالب‌هایی تحقیق کنید که مشتریان شما تمایل دارند بیشتر با آن‌ها تعامل داشته باشند و محتوای موجود خود را به شکل‌های مورد علاقه خود تغییر دهید.

هر پلتفرمی نقاط قوت و ضعف خود را دارد، بنابراین باید محتوای خود را بر اساس آن تنظیم کنید. به عنوان مثال، پست های وبلاگ برای تجزیه و تحلیل عمیق عالی هستند، اما ممکن است بهترین قالب برای به روز رسانی سریع نباشند. از سوی دیگر، ایمیل، اینستاگرام یا شورت های یوتیوب ممکن است برای به روز رسانی سریع مناسب باشند، اما آیا به همان اندازه موثر خواهند بود؟

به عنوان مثال، ما پست وبلاگ خود را تغییر کاربری دادیم روی چگونه Surfer SEO به ClickUp کمک کرد تا ترافیک خود را تا 85٪ افزایش دهد.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

در یک مصاحبه پادکست یوتیوب.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

15. محتوای قدیمی را به روز کنید

آخرین اما نه کم اهمیت ترین پیشنهاد ما در مورد ایده های بازاریابی محتوا این است که محتوای خود را به صورت دوره ای بازبینی کنید. اگر مدتی است که وبلاگ نویسی کرده اید، ممکن است متوجه شده باشید که برخی از پست های قدیمی شما به اندازه گذشته ترافیک ندارند. یکی از دلایل این امر این است که با گذشت زمان، اطلاعات موجود در آن پست ها ممکن است قدیمی شوند.

اگر می خواهید وبلاگ خود را مرتبط باقی بماند و رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشید، مهم است که صفحات خود را هر چند ماه یکبار دوباره ببینید و آنها را به روز کنید. در اینجا چند نکته برای به روز رسانی پست های وبلاگ قدیمی شما آورده شده است.

  • به تاریخ پست خود نگاه کنید و ببینید آیا هیچ یک از اطلاعات دیگر دقیق نیست. اگر چنین است، آن را به روز کنید!
  • ببینید آیا مطالعات یا داده های جدیدی وجود دارد که بتوانید در پست خود قرار دهید.
  • اگر پیوندهایی را در پست خود وارد می کنید، مطمئن شوید که هنوز کار می کنند و به مکان مناسب بروید.

به روز رسانی پست های وبلاگ قدیمی شما نباید کار بزرگی باشد. حتی ایجاد تغییرات کوچک می تواند به حفظ مرتبط و تازه بودن اطلاعات شما کمک کند. برای مثال این پست را در نظر بگیرید روی بک لینککو. من می دانم که این در سال 2022 به روز نشده است. حتی تاریخ هم همین را می گوید.

اما به احتمال زیاد راهنمای بازاریابی محتوایی که در سال 2020 منتشر شده است هنوز در سال 2022 بسیار مرتبط باشد. بنابراین شاید برایان چند چیز را در راهنما تغییر داده است، همراه با سال در سال. page عنوان.

15 ایده و استراتژی بازاریابی محتوا با مثال هایی برای رتبه بالاتر

روش ایجاد محتوای جذاب

در اینجا 3 پیشنهاد وجود دارد که می‌توانید هنگام قاب بندی محتوای جذاب و باکیفیت در نظر گرفته شده و محتوایی که در نظر گرفته نمی‌شود، استفاده کنید:

1. با تیم پشتیبانی مشتری خود صحبت کنید

این راک استارها هستند روی خطوط مقدم واقعی و دقیقاً بدانید که مشتریان و کاربران شما چه می خواهند، به آن اهمیت می دهند و همچنین از آن شکایت کنید! بسته به روی تیم شما چقدر بزرگ است، ممکن است این مرحله ای باشد که فراموش کنید.

می‌توانید همگام‌سازی هفتگی یا ماهانه را با تیم موفقیت مشتری خود راه‌اندازی کنید، یا راهی برای خودکارسازی آن بیابید. process با استفاده از مفهوم یا یک صفحه گسترده. بازاریابی محتوا اغلب به تحقیق و پرسیدن سوالات درست خلاصه می شود! هنگامی که در تماس حاضر می شوید، مطمئن شوید که لیستی از سؤالات را آماده کرده اید که سپس می توانید آنها را به ایده های بازاریابی محتوا تبدیل کنید!

2. Source ایده ها از نظرات رسانه های اجتماعی

ایده های بازاریابی محتوای عالی ممکن است در بخش نظرات پنهان شوند! بهترین (و بدترین) بخش در مورد رسانه های اجتماعی این است که افراد چقدر می توانند صادق باشند. اگر یک بازاریاب محتوا هستید و نظرات را نمی خوانید، ممکن است فرصت هایی را برای هدایت استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود از دست بدهید!

مردم، به خصوص وقتی پشت یک صفحه هستند، مشکلی ندارند که به شما بگویند چه می خواهند و چه نمی خواهند. من قول نمی دهم که به احساسات خود آسیب نرسانید، همیشه ترول ها وجود خواهند داشت، اما اگر 3 ایده خوب برای گنجاندن در استراتژی بازاریابی محتوای خود پیدا کنید، این یک پیروزی است!

3. Google Trends را بررسی کنید

اکثر بازاریابان محتوا قبلاً کارهای اساسی را انجام داده اند و بر اساس محتوا ایجاد می کنند روی نیازها، علاقه مندی ها و خواسته های آینده مخاطبان هدفشان. شاید نظرسنجی هایی برای شناخت بهتر خوانندگان خود ایجاد کرده باشید، یا اطلاعاتی را از زمان ثبت نام جمع آوری کرده باشید. اگر این کار را انجام نداده اید یا هنوز آن را انجام نداده اید، یکی از نکات مورد علاقه من برای بازاریابی محتوایی این است که به Google Analytics بروید، کشورها و/یا شهرهای خود را بررسی کنید و سپس سر بزنید. روی به Google Trends بروید.

با استفاده از Google Trends، می‌توانید آنچه را که در جهان اتفاق می‌افتد بر اساس مکان مرتب کنید تا چند ایده برای ایجاد محتوا دریافت کنید! همچنین می‌توانید پست‌های وبلاگ موجود را با اطلاعات جدید به‌روزرسانی کنید و مطمئن شوید که همانطور که می‌خواهید نشان داده می‌شوند روی موتورهای جستجو.

نتیجه

ارائه ایده های بازاریابی محتوای قاتل یک علم دقیق نیست. برخی از این ایده ها ممکن است برای شما مفید باشد، برخی دیگر ممکن است نه. همه چیز در مورد آزمایش کردن، انعطاف پذیر ماندن و تمایل به تکامل است. یک چیزی که من با اطمینان می دانم این است: تا زمانی که از نیازهای مخاطبان خود استفاده کنید، نمی توانید اشتباه کنید!



منتشر شده در 1403-03-12 06:30:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید