وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

گفتن داستان های برند: 3 دلیل برای به اشتراک گذاشتن داستان برندتان

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


برندهای موفق اهمیت داستان برند متقاعد کننده را درک می کنند زیرا در پایان روز، مردم عاشق افراد (و یک داستان خوب) می شوند نه محصولات بی جان و بی جان.

در این مرحله از بازی، تعداد بسیار کمی از محصولات یا ایده‌هایی وجود دارند که قبلاً وجود نداشته یا هنوز امتحان نشده‌اند، به همین دلیل است که اگر می‌خواهید محصول یا شرکت شما از سایرین متمایز شود، داستان سرایی برند ضروری است.

وقتی داستان برند خود را به روشی معتبر تعریف می کنید، از یک محصول صرفاً به شخصیت برند تبدیل می شوید. وقتی داستان های شخصی جذابی را به اشتراک می گذارید که با مخاطب هدف خود طنین انداز می شود، اعتماد ایجاد می کنید و ارتباط ایجاد می کنید.

داستان سرایی به طور کلی ابزار قدرتمندی است.

تفاوت بین الف چیست خوب داستان برند و الف عالی داستان برند؟

یک داستان برند عالی ارزش های اصلی شما را بیان می کند. این معتبر و شخصی و عاری از کرک است.

مردم این روزها، خوب، ما یک حس ششم برای جعلی بودن داریم، و داستان‌های برندهای بزرگ ساخته نشده‌اند، زیرا می‌توانیم آن را از یک مایل دورتر استشمام کنیم.

اگرچه درست است که ما می‌خواهیم داستان‌های موفقیت را ببینیم، داستان‌های برندهای بزرگ شکست‌ها، مبارزات و درس‌های آموخته‌شده‌شان را به اشتراک می‌گذارند. اگر داستان ساده ای است، مشکلی نیست، البته اگر به گونه ای گفته شود که با مخاطب اصلی شما طنین انداز شود.

خوب این است که “ما اینگونه شروع کردیم.” عالی این است که “به همین دلیل شروع کردیم.” افزودن عنصر “چرا” داستان شرکت شما را به سطح جدیدی می برد.

این در مورد استفاده از تکنیک های بازاریابی حیله گر برای عاشق کردن مردم نیست. این در مورد درک مشتریان شما و آنچه در زندگی آنها مهم است و یافتن زمینه های مشترک است. سپس از داستان سرایی برای ترسیم تصویری زنده، پویا و معتبر برای آنها استفاده کنید.

3 دلیل برای ایجاد یک داستان برند معتبر:

کنترل روایت برند خود را در دست بگیرید

اگر شما مکالمه را رهبری نکنید، دیگران این کار را خواهند کرد و هیچ تضمینی وجود ندارد که داستان شما را به گونه‌ای که شما می‌خواهید بازگو کنند.

شما تصمیم می گیرید که چگونه می خواهید درک شوید و اگر انتخاب نکنید، یک نفر برای شما انتخاب خواهد کرد. جدای از آن، شما و تیمتان کسانی هستید که می‌دانید چرا کسب‌وکار ایجاد شده است، بنابراین مطمئن شوید که داستانی را که می‌خواهید دنیا بشنود بگویید.

با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید

این از شما شروع می شود. داستان گفتن عالی است، اما بیش از این است. اگر می‌خواهید با مشتری هدف خود ارتباطات معناداری ایجاد کنید، ابتدا باید بدانید که چه کسی هستید، چرا وجود دارید، چه چیزی می‌خواهید ارائه دهید و چرا همه چیز مهم است.

شرکت شما باید یک ماموریت داشته باشد و این ماموریت را با وضوح و ارتباط احساسی بیان کند. به نمونه‌های داستان برند مانند Toms Shoes فکر کنید، شرکتی که مشتریان وفادار و تحسین جهانی را به خاطر ارائه یک جفت کفش همسان به یک کودک نیازمند برای هر خرید به دست آورد. روی سایت آنها

این فراتر از بازاریابی هوشمند است. این نمونه ای از ارزش ها و باورهای برند است. همچنین به هر یک از مشتریان Toms داستانی عالی برای گفتن می دهد و سروتونین را تقویت می کند تا با خرید آنها جهان را کمی بهتر کند.

قصه گویی تاثیر می گذارد روی مغز انسان

گفتن یک داستان قانع کننده یکی از موثرترین راه ها برای جلب توجه (و حفظ) مشتریان است. وقتی داستان های ساده به درستی بیان شوند، اهداف و ارزش های شما را زنده می کنند.

این یک واقعیت علمی است! کورتیزول یا اکسی توسین به عنوان یک پاسخ شیمیایی به عوامل خارجی در مغز ترشح می شود.

تمرکز روی جنبه های کسب و کار شما که طنین انداز، الهام بخش، شعله ور و یا انگیزه مشتریان و مخاطبان شما است. حتی می توان یک سفر کوله پشتی ساده داشت و آن را به داستان پیروزی، موفقیت و ارزش تبدیل کرد.

مردم می خواهند چیزها را احساس کنند. مطالعات نشان می‌دهد که مردم تمایل دارند پول بیشتری را به سازمان‌های خیریه اهدا کنند، زمانی که بازاریابی داستان محور است.

مثال عالی دیگر Warby Parker است و شعار آنها “یک جفت بخر، یک جفت بده”. آنها فهمیدند که تعداد زیادی از مردم محروم برای بهبود کیفیت زندگی خود به عینک نیاز دارند و یکی از راه های حل این مشکل ایجاد ارتباط بین خریداران و کسانی است که نیاز دارند… اجازه دهید سعی کنم این مثال را کمی واضح تر بیان کنم.

به همدلی برمی گردد. من عینک نو میخوام من در مورد تمام چشم اندازها، طرح های سرگرم کننده و قیمت مقرون به صرفه هیجان زده می شوم. من می دانم که خرید این عینک به من کمک می کند و همچنین به من این فرصت داده می شود که تمام آن حس های گرم و مبهم را به شخص دیگری که در موقعیت من نیست هدیه دهم؟! برد – برد! آنها داستان مشتری خود را درک می کنند.

گفتن داستان های برند: 3 دلیل برای به اشتراک گذاشتن داستان برندتان

چگونه یک داستان برند بسازیم

این سوالات را از خود بپرسید:

شما کی هستید (در هسته خود)؟

چه کار میکنی؟

برای چه کسی این کار را انجام می دهید؟

“چرا” شما چیست؟

چگونه آن را انجام دهید؟

داستان برند خود را ساده، صادقانه و واضح نگه دارید. یک منطقه را اختصاص دهید روی وب سایت شما که در آن مردم می توانند شما را بشناسند و شخصیت شما را در حالی که در آن هستید نشان دهند! برندهایی که به طور واقعی ظاهر می شوند مشتریان را به طرفداران و مشتریان را به قبیله خود تبدیل می کنند.

شخصیت برند خود را ایجاد کنید و به مردم بگویید چرا برند شما وجود دارد.

به عنوان مثال، Surfer اینجاست تا سئو را دموکراتیزه کند و آن را برای همه بدون در نظر گرفتن سابقه تحصیلی، زبان یا تجربه فنی در دسترس قرار دهد.

ما ابزارهایی را توسعه می دهیم که بصری و کاربر پسند هستند که به کسب و کارهای کوچک و بزرگ به طور یکسان کمک می کند تا از SERP ها بالا بروند.

محصولات عالی به داستان های عالی نیاز دارند، پس همین امروز دست به نوشتن داستان خود بزنید!

محتوای بیشتر مرتبط با بازاریابی محتوا را مشاهده کنید:

  • بر بحران کرونا در آژانس سئو غلبه کنید و تیم خود را مشغول نگه دارید
  • تجزیه و تحلیل رقابتی SEO: راهنمای نهایی
  • “بازاریابی ناب” چیست؟

آیا می خواهید گواهی Surfer را دریافت کنید؟

تنها کاری که باید انجام دهید تا امتحان را با 85 درصد یا بالاتر بگذرانید، و وظیفه فعال سازی عملی نوشتن یک پست وبلاگ 1500 کلمه ای را در ویرایشگر محتوای Surfer انجام دهید!

اگر موفق شدید، یک مقام رسمی برای شما ارسال می کنیم گواهی موج سوار که می توانید به اشتراک بگذارید و یک نشان برای لینکدین!



منتشر شده در 1403-03-12 16:50:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید